Ben ik gay?

  • 20 May 2024
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi, Ik ben 15 bijna 16,

een tijd geleden raakte ik opgewonden van een wat naaktere vrouw op een dagblad. Ik heb daarentegen wel al 3 vriendjes gehad. 

Ik wil niet gay zijn, ik weet niet waarom. Ik heb last van het feit dat ik soms een gedachte heb over bijvoorbeeld m’n gezondheid en dan constant mezelf afvraag wat het kan zijn. Bijvoorbeeld een opgezwolle keel, ik was constant erover na aan het denken terwijl het uiteindelijk niks was.

Is het normaal om als meisje nou opgewonden te kunnen raken van een vrouw zonder lesbie te zijn? ik weet niet waarom maar op een of andere manier zou het me enorm geruststellen als iemand me gewoon kon zeggen dat ik straight ben. 

Sorry voor dit mega lange bericht.

 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey Ikwilanoniemblijven

Ik ben een jongen hetero en ik word ook soms opgewonden van andere jongens. Dit is perfect normaal

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

XXX anonymous

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt, dit stelt een beetje gerust…

Hey girlie!

Dit is volkomen normaal, ik ben hartstikke straight en heb een vriend. Maar ook ik word opgewonden van vrouwen en dat is helemaal niet verkeerd. 

En dat jij zelf al aangeeft dat je niet lesbisch wilt zijn, geeft deels aan dat je straight bent.

Je hoeft je nergens zorgen over te maken. 

Liefs

Reputatie 2
Badge

Hey girlie!

Dit is volkomen normaal, ik ben hartstikke straight en heb een vriend. Maar ook ik word opgewonden van vrouwen en dat is helemaal niet verkeerd. 

En dat jij zelf al aangeeft dat je niet lesbisch wilt zijn, geeft deels aan dat je straight bent.

Je hoeft je nergens zorgen over te maken. 

Liefs

Supererg bedankt voor de reactie❤️! Waardeer het!

Reageer