Vraag

Ben ik gay?

  • 9 September 2023
  • 6 reacties
  • 409 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi ik ben 17 en hetero,

 

Ik heb heel mijn leven al geen schaamte gehad voor mijn lichaam omdat ik van mijn vader heb geleerd dat naakt zijn helemaal niet erg is.  Daardoor slaap ik naakt en kan ik eigenlijk totaal niet slapen met kleding aan. Ik doe het dus ook overal, als ik bij m’n neef slaap of bij vrienden, en als m’n vrienden naar mij komen trek ik ook snel m’n kleding uit. Omdat ik zo veel naakt ben met jongens ben ik uiteindelijk meer gaan doen met hun zoals elkaar helpen met rukken of gewoon als vrienden elkaar pijpen. Dit is nu gewoon een ding van ons, elkaar helpen zonder schaamte. Dit is door gegroeid naar mijn neef en ook m’n broers, ik vind het gewoon fijn om m’n vrienden, neefjes en broers te helpen als een soort vertrouwen. Ik doe dit nu best al lang en vaak maar heb dit nooit met gevoelens gedaan, natuurlijk voelt alles lekker en vind ik het erg leuk om nieuwe dingen te proberen zoals op rare plekken klaarkomen enzo of spellen te doen etmalen met sperma ofzo. Ik heb nooit een jongen op een romantische manier leuk gevonden alleen meisjes. Maar laatst ging het van alleen pijpen en aanraken naar een keer tongen met elkaars kwakkie in ons mond. Nu dacht ik dat het misschien te ver ging en ik misschien gay ben door alles wat ik doe, is dit zo? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @straighthetrolol!

Je kan niet door iets gay worden. Je bent homo of niet. Dat kan alsgoed is niet worden beinvloed door wat dan ook.

Liefs Caiya 

Badge

sperma opeten is niet goed

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Wat vindt je zelf? Dat is het belangrijkst.

Experimenteren of elkaar tevreden stellen met vrienden is normaal in meerdere vriendschappen rondom heteroseksuelen, maar als je denkt dat het feit dat het met een jongen is jouw opwind zou je zeker mogen zeggen dat je seksuele aantrekking hebt voor jongens. 

 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @straighthetrolol, dan ben je dent ik bi of toch wel hetero. Als je je ook aantrekkelijk voelt aan jongens dan ben je bi. Als je je niet aantrekkelijk voelt aan jongens dan ben je hetero.

Groetjes, @Monkeyboy69

Reputatie 7
Badge +9

Hoi! Je bent niet per ce gay, je bent gewoon aan het experimenteren. Misschien is het niet handig om dit met familie te doen omdat het schaamte kan opleveren. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. En als je het niet een keer met een meisje uit je vriendengroep/familie doet, gebruik dan een condoom en/of de pil. Maar je bent pas gay/bi/een andere seksualiteit als je gevoelens hebt voor dat geslacht. Heb je dat niet? Dan val je niet op dat geslacht. Groetjes!

Reputatie 2
Badge

Ik denk dat het vooral experimenteren is. En dat mag! Juist goed. Ik zou het alleen niet meer met je neef(jes) doen, dit is best raar.

Reageer