Skip to main content

 (Jongen) Laatste tijd begon ik me iets af te vragen.

 

Ik weet al ongeveer een half jaar dat ik bi ben (in de kast) maar altijd als ik schaarse foto’s van vrouwen zie, voel ik me daar niet comfortabel bij.  Ik ben wel 2 keer verliefd geworden op een meisje (allebei minder dan 1 jaar geleden.)

En na het  geilen op seksuele tattoos en filmpjes van vrouwen heb ik mezelf gestraft door me te   Krabben, een beetje snijden, heel veel papier eten en me zelf keihard op mijn borst slaan.

En als ik sommige foto’s van hele knappe jongens/mannen zie (die er heel hetero uit zien) voel ik me helemaal niet slecht. Wel van mannelijke geslachtsdelen (als ik er al aan denk begin ik al te walgen, hierdoor doe ik ook helemaal niets seksueels bij mezelf en zie ik mezelf niet seks hebben.) 

En ik het echt kom je natuurlijk bijna nooit knappe jongens tegen, maar ik val wel op een bepaald type (dat waarschijnlijk heel homofobisch is) Dus ik val ook totaal niet op de gay mannen die ik heb gezien. Ik vind sommigen van hun meestal té overdreven.

Weet iemand waar ik op val en of ik romantisch a-seksueel ben?

Je hoeft jezelf echt niet te labelen dat is helemaal niet nodig. Het is alleen maar om andere mensen duidelijk te maken op wie jij valt en / of wie jij bent.

Als jij kan "geilen" op fotos en filmpjes ben je niet aseksueel. En als jij je niet goed voelt bij explicite content van vrouwen, dan kan je inderdaad gay zijn. En dat is helemaal niet erg. 

Maar je moet jezelf er niet op straffen dat is een heel slecht idee. Dat verdien jij niet.

Basically. Niemand kan zeggen waar / wie je bent of op valt, behalve jij zelf. 

En als je gay, bi, non binair, trans. Whatever bent is dat never nooit erg.

 

Hoop dat dit heeft geholpen😄


Het is heel begrijpelijk dat je je verward voelt over je seksuele gevoelens en dat je niet goed weet wie je bent. Als jij je niet comfortabel voelt bij het kijken van schaarse foto's van vrouwen moet je dit ook vooral niet doen! Jij bent de baas over jezelf, en je doet alleen waar je jezelf goed bij voelt. Het feit dat je wel 2 keer verliefd bent geworden op een meisje, betekend wel dat je waarschijnlijk bi bent.

Wat betreft je '’walging'’ voor mannelijke geslachtsdelen: dit kan verschillende oorzaken hebben; afkeer, angst, onzekerheid of gebrek aan ervaring. Onthoud dat er geen '’juiste'’ of '’verkeerde'’ manier is om seksualiteit te ervaren. Iedereen heeft andere voorkeuren. 

Jezelf labelen is echt niet nodig hoor. En niemand kan jou ook vertellen waar je op valt en of je aseksueel bent. Niemand kan zeggen op wie je valt of wie je bent, alleen jijzelf. En onthoud dat dat niet erg is!


Reageer