Vraag

Ben ik bi of hetero?

  • 8 August 2021
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoihoi! Ik keer me weer naar dot forum, omdat ik echt niet meer weet wat ik met mezelf aanmoet. Ik heb het afgelopen jaar een sterke seksuele aantrekking gevoeld richting vrouwen. Als ik in de Hema loop en ik zie daar een knap meisje, denk ik wow en kijk ik haar na, hetzelfde als bij een jongen. Bi, zou je dus denken. Maar, ik ben nog nooit verliefd geworden op een meisje en weet niet of het gewoon nieuwsgierigheid is of dat ik echt bi ben. Ik zie mezelf trouwens in relaties met zowel een man als vrouw. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen om erachter te komen of ik bi of hetero ben, help!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Brugklassertjexx 

Je hoeft het nog helemaal niet te weten. Je komt er uiteindelijk wel achter. Dan merk je vanzelf wel op wie je verliefd wordt. Tijdens de puberteit verandert dit nog vaak en weten mensen het vaak nog niet zeker. Zoals ik het nu lees denk ik dat je bi bent, maar zoals ik al eerder zei het maakt niks uit.

Groetjes NV

@NaamVergeten 
Het is lastig, want ik weet dus niet of ik verliefd kan worden op een meisje. De tijd zal het leren! Ik ga gewoon experimenteren, zeker als de clubs en festivals weer open zijn, dan kom ik er vanzelf achter. Bovendien ga ik in Amsterdam studeren, dus daar kan ik ook naar gay bars gaan enzo, dankjewel voor je lieve reactie!

Hormonensmoothie, das het enige wat er hier aan de hand is

Hoi!

Ik ben persoonlijk een jongen en bi. En ik heb precies hetzelfde als jij gehad, hoor! Ik geloof dat de meeste mensen die bi zijn hebben getwijfeld. Het kan ook zijn dat je bij het ene geslacht seksueel aangetrokken voelt en bij de andere romantisch. Dan ben je ook bi! Je hebt alle tijd om nog verliefd te worden! Als jezelf in een relatie ziet met een man en een vrouw, zou het goed kunnen dat je bi bent. Uiteindelijk komen we onszelf allemaal tegen en hoeven we daar geen haast mee te hebben. Groetjes!

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Ik kan natuurlijk niet voor jou zeggen wat je seksualiteit is. Maar wat ik wel graag wil delen is dat als je een meisje heel knap vindt, dat niet betekent dat je ook op meisjes valt. Het is normaal voor iedere vrouw/meisje om andere vrouwen of meiden knap te vinden, maar dat betekent niet gelijk dat je queer bent. Maar het kan natuurlijk ook dat je echt op meisjes valt! 

Reageer