hoii 😊
dus er is zo’n meisje in mijn klas en ze is echt mooi en ik probeer vrienden met haar te worden ik heb een 8,5 voor wiskunde. en toen vroeg ze van …. kan je mij bijles geven maar vgm vroeg ze dat voor de grap maar ze had me ook geappt op tiktok omdat mijn herplaatste tiktok’s over sh en zm gaan enzo dus ze vroeg of het ging en toen zei ik het gaat .maar ik loog en ze zei als je ooit tegen mij wil praten kan je altijd nr mij komen. maar ik vind der echt leuk er zijn ook jongens die ik leuk vind maar zij is echt heeel mooi maar ik ga dan liever voor een jongen maar ik weet nou niet of ik bi ben of niet want ik vind jongens aantrekkelijker dan meiden maar zei is gwn heel mooi en even rewind. dus toen ze me had geappt de volgende dag hadden we LO dus gym voor de eerste uur en zij was daar en der twee bestie’s waren ziek dus ze was de heletijd bij mij en mijn vrienden en wij stonden buiten en gingen wachten tot we werden geroepen en we gingen lachen grappen maken enzo maar ik was echt bang dat ze me zou vragen wat er was dus ik keek echt heel lang ergens anders nr toe en zij zag dat dus toen probeerde ze te zien waar ik nr keek maar toen zag mijn vriendin dat ik er zeg maar niet bij was maar ik had de dag ervoor ook gezegd tegen haar wat er was gebeurd maar eind stand bij gym ging ze naast mij zitten maar zei gelukkig niks maar ben ik nou bi of niet en zou ik gwn met der praten over wrm ik sh doe.
alle tips zijn welkom😊