Skip to main content
Vraag

ben ik bi ????

• 25 januari 2025
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

hoii 😊

dus er is zo’n meisje in mijn klas en ze is echt mooi en ik probeer vrienden met haar te worden ik heb een 8,5 voor wiskunde. en toen vroeg ze van …. kan je mij bijles geven maar vgm vroeg ze dat voor de grap maar ze had me ook geappt op tiktok omdat mijn herplaatste tiktok’s over sh en zm gaan enzo dus ze vroeg of het ging en toen zei ik het  gaat .maar ik loog en ze zei als je ooit tegen mij wil praten kan je altijd nr mij komen. maar ik vind der echt leuk er zijn ook jongens die ik leuk vind maar zij is echt heeel mooi maar ik ga dan liever voor een jongen maar ik weet nou niet of ik bi ben of  niet want ik vind jongens aantrekkelijker dan meiden maar zei is gwn heel mooi en even rewind. dus toen ze me had geappt de volgende dag hadden we LO dus gym voor de eerste uur en zij was daar en der twee bestie’s waren ziek dus ze was de heletijd bij mij en mijn vrienden en wij stonden buiten en gingen wachten tot we werden geroepen en we gingen lachen grappen maken enzo maar ik was echt bang dat ze me zou vragen wat er was dus ik keek echt heel lang ergens anders nr toe en zij zag dat dus toen probeerde ze te zien waar ik nr keek maar toen zag mijn vriendin dat ik er zeg maar niet bij was maar ik had de dag ervoor ook gezegd tegen haar wat er was gebeurd maar eind stand bij gym ging ze naast mij zitten maar zei gelukkig niks maar ben ik nou bi of niet en zou ik gwn met der praten over wrm ik sh doe.

alle tips zijn welkom😊

8 reacties

Vinera
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 75 reacties
  • 26 januari 2025

je kan misschien wel bi zijn! probeer nog te kijken of je meer gevoelens voor meiden krijgt, dan kun eruit eindelijk wel uitkomen. ik weet jij dat wel kan! groetjesss!!

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 26 januari 2025

Denk je dat je verliefd bent op haar of wil je vriendinnen zijn? Wat dat lijkt me we het verschil tussen hetero en bi.  

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 68 reacties
  • 27 januari 2025

@Diana 

dankje dat heb gereageerd ik denk dat ik gwn vrienden wil zijn met der dus ik ben niet bi ?? 

liefs-N

Diana
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025

Misschien wel maar nu ben je niet verliefd op een meisje.  Zou je dat erg vinden, dat je bi was?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 68 reacties
  • 27 januari 2025

@Diana  

ik zou het niet perse erg vinden maar ik weet niet of mijn ouders daar akkoord mee zouden gaan maar ik vind dat meisje echt mooi maar het is niet perse dat ik verliefd ben maar ik kijk wel als er meer meiden die ik leuk vind en als ik dat merk dan ben ik bi toch  ?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 78 reacties
  • 3 februari 2025

Kan. Het kan ook niet. Je vindt haar duidelijk leuk en ze doet iets met je. Ik zou me niet te veel zorgen maken

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 11 februari 2025

Ik weet natuurlijk niet precies wat de situatie is, maar bi hoeft niet 50-50 te zijn. Het kan ook dat je vaker op jongens of vaker op meisjes valt dan iemand van het andere geslacht.  Misschien als je het een beetje afwacht kom je er vanzelf achter welk label bij je past 😊

Natureflower
Forum|alt.badge.img+11
  • Topper
  • 648 reacties
  • 12 februari 2025

Als jij je fijn voelt om jezelf bi te noemen, doe dat dan vooral lekker.
Bi kan veel dingen zijn, en je mag zelf bepalen of je jezelf bi noetof niet. 

Zelf heb ik mezelf een tijdje bi genoemt omdat ik het nog aan het uitvogelen was, en het heeft me erg op weg geholpen om 'mijn’ orientatie te vinden

LIefs,

1.  

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen