Ik ben bang dat mijn vriendin het uit gaat maken als ik haar zeg dat ik nog in bed plas
Ik heb haar beloofd om geen geheimen boor elkaar te hebben wij hebben al 3 jaar samen maar ik ben nogsteeds wel beetje bang
Wat moet ik doen
Ik ben bang dat mijn vriendin het uit gaat maken als ik haar zeg dat ik nog in bed plas
Ik heb haar beloofd om geen geheimen boor elkaar te hebben wij hebben al 3 jaar samen maar ik ben nogsteeds wel beetje bang
Wat moet ik doen
Heeft iemand tips
Hee,
Als je al drie jaar samen bent gaat ze je denk ik echt niet zomaar dumpen. Ze houdt van je! Als je bang bent dat ze niet begrijpt dat je er niets aan kunt doen kun je het misschien met de wetenschappelijke term vertellen. Die is 'enuresis nocturna'. En dan de reden ervoor (als je die weet).
Dus dan zou ik zelf zoiets ongeveer zeggen van. "Hee ik wil je iets vertellen, maar het is iets heel persoonlijks waar ik zelf veel moeite mee heb en ik hoop heel erg dat je niet lullig reageert. Kan ik er astjeblieft op vertrouwen dat je het voor jezelf houdt?" en als ze dan ja zegt. "Oké, ik heb last van enuresis nocturna. Dat is dat je blaas zich leegt op het moment dat dat niet hoort, bij mij dus soms snachts. Er kunnen verschillende redenen voor zijn, waarom weet ik niet helemaal. Maar het kan bijvoorbeeld door een hormoonprobleem komen, ADH hormoon ofzo, of gewoon door blaasproblemen. Nouja, het is echt mega kut en ik voel me tegenover jou er heel genant bij. Maar je bent nu al 3 jaar mijn vriendin en ik had het gevoel dat ik dit soortvan geheim voor je moest houden. Maar dat wil ik niet meer. Ik hoop dat je gewoon mijn vriendin blijft want ik hou fucking veel van je.'
En dan denk ik echt niet dat ze je dumpt. Als ze je wel dumpt dan is ze echt de verkeerde persoon om mee te zijn, niemand zou dat doen bij iemand van wie je echt houdt. Dus vertrouw op jullie liefde en veel succes!
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.