Vraag

werken bij Jumbo

  • 19 January 2021
  • 8 reacties
  • 307 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii, ik heb morgen sollicitatie gesprek bij jumbo. en voor als ik word aangenomen, heeft iemand misschien tips en dingen die je wel en niet moet doen als je net begint? ik ga kassa waarschijnlijk:) 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoihoi, 

Ik heb zelf geen ervaring in de jumbo, maar hier zijn wat tips:

  • Ken elk pakje sigaretten uit je hoofd
  • Haal minstens een 8 in wiskunde
  • Wees vriendelijk
  • De klant heeft het altijd goed, dus ga er niet op in, vraag een collega
  • Wees ook voor de andere baantjes in de jumbo klaar (vakkenvuller, magazijnmedewerker) 

Van alles dus, groetjez,

-flopflop13 

@Flopflop13 
hoezo een 8 voor wiskunde? en ik kan toch gewoon meteen beginnen achter de kassa of moet ik eerst vakken vullen ofzo?!

onnodige quote verwijderd

 

Reputatie 5
Badge +6

@Flopflop13 
hoezo een 8 voor wiskunde? en ik kan toch gewoon meteen beginnen achter de kassa of moet ik eerst vakken vullen ofzo?!

onnodige quote verwijderd

 

Voor de kassa heb je echt wel wat rekenkracht nodig...de taakjes verschillen namelijk, dus wees voor alles klaar...

Hoezo een 8 voor wiskunde? en ik kan toch gewoon meteen beginnen achter de kassa of moet ik eerst vakken vullen ofzo?!

Of je achter de kassa kan beginnen, betwijfel ik. In je profiel staat dat je in 2005 geboren bent. Tenzij je ergens in deze afgelopen 19 dagen jarig bent geweest, ben je nog 15. Kassamedewerkers moeten een minimale leeftijd hebben van 16. Dus waarschijnlijk begin je inderdaad eerst met ander werk.