Vraag

werken bij game winkel

  • 25 August 2020
  • 2 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

hey

Ik ben 14 en zoek werk waar ik goed mee kan verdienen maar ik heb geen zin in kranten bezorgen of een supermarktbaantje

ik ben dus gepassioneerd met games en computers maar in de buurt zijn bij de gamewinkels die ik ken geen vacatures weet iemand nog andere gamewinkels (dan nedgame en game mania) waar ik een kijkje zou kunnen nemen?


2 reacties

Je bent nogal aan de jonge kant om echt in een winkel te werken, ik denk dus ook niet dat dat er nu inzit. Maar hey, als er een vacature vrij komt gewoon proberen, en misschien kan je in de tussentijd je eigen games maken en proberen aan te verdienen? 

Heyo,

Het is dat je nog maar 14 bent. Want ik zat te denken aan de Mediamarkt. Ik weet het is niet echt een gamewinkel,  maar ze verkopen daar ook games, en je hebt ook een computerafdeling dat is misschien wel leuk.

Daarnaast weet ik dat het goed verdienen is daar. Ik heb er 2 maanden gewerkt. Ben weggegaan omdat ik er niet van houdt om klanten abonnementen aan te laten smeren die niks te maken hadden met het product. Maar daarvoor moet je 15 of 16 zijn.

Je zou in de tussentijd beter gewoon wel de supermarkt ingaan of krantenwijk. Dan verdien je in iedergeval nog wat geld. Beter iets dan niets.

See ya!

Spookyzx. 

Reageer