Vraag

Werk in de game of software industry

  • 22 August 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Heey

Ik heb weer eens een vraagje ik zoek eigenlijk werk in de game of software industry want ik hou heel er veel van computers en weet er ook redelijk veel van en ik wou graag software testen of games alleen op internet kan je heel moeilijk iets vinden ik las wel dat het onder 15 jaar eigenlijk onmogelijk is en ik ben 26 er zijn mensen van 16 die er werk in hebben dus dat lijkt me ook leuk want ik zit ook in de geld probleemen weeten jullie hoe ik zulk werk kan krijgen? 


3 reacties

Over het algemeen zijn de mensen die deze games gratis krijgen om uit te proberen, mensen die een publiek hebben om het spel te kunnen laten zien.

Dus als je een groot publiek heb dan kan je een bedrijf benaderen voor een samenwerking.

Anders denk ik niet echt dat je zomaar een game gaat krijgen en betaald gaat worden want je kan weinig doen behalve testen. Wat andere ook kunnen met een groot publiek 

Hallo lorenzo :)

Je zegt dat je 26 bent dus eigenlijk mag je hier niet op het forum zitten omdat het voor 12-18 jaar is.

Zoals ronald2001, als je bijvoorbeeld een social media account hebt met heel veel volgers zou je een bedrijf kunnen benaderen om de producten te testen en te laten zien aan het publiek.

-TheMightySlayer <3

dat is grappig mijn interesse ligt ook bij computers en ik snap er ook best wel veel van.

Reageer