Vraag

werk

  • 30 April 2022
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Ik werk op dit moment in een super markt en ik heb het totaal niet naar m’n zin. Ik heb voor dit baantje bij een andere winkel gewerkt en het was hier heel gezellig , maar het salaris was niet goed. (4x per week werken en aan het eind van de maand een kleine 50 euro ontvangen) nouja anyways, het team was wel echt super leuk. Bij m’n huidige baan totaal niet. 
 

ik ben oprecht klaar met vakkenvullen en in een supermarkt werken. Ik heb geen motivatie meer. Heeft iemand goede suggesties qua banen ? Ik wil gewoon een baan waar ik met plezier heen ga en goed verdien. :) 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

horeca!! het begin is ff kut met dienblad leren maar de mensen zijn meestal leuk en de drankjes na het werk is altijd super gezellig. kom persoonlijk aan t eind van de maand met 2x per week werken rond de 250 euro als 15jarige. weet niet hoe oud je bent, maar zoveel verdiende ik ook op 14jarige leeftijd bij hetzelfde restaurant. is minimum loon maar vind t dikke prima. daarbij is fooi ook altijd wel hoog en tussen de 40-50 euro.

Reputatie 2
Badge +1

hee hee. 

 

Ik denk dat je het beste kan kijken naar iets wat je interesseert, Wat vindt je leuk om te doen 

of heb je bijvoorbeeld een hobby waar je iets mee zou willen doen, En dan gaan kijken wat je zou willen even bij een winkel of ergens anders naar binnen lopen goede vragen stellen over de hoeveelheid van werk en wat je verdient hoe het team eruitziet dan een paar dagen meelopen als dat zou mogen en als je alle punten dan leuk vindt en je wordt er gelukkig van dan zou ik het aanraden. Toen ik begon met een baantje zoeken ben ik eerst naar mijn eigen planning gaan kijken zodat ik meteen door kon geven in een (normale) week hoeveel ik ongeveer kon gaan werken mijn belangrijkste punten zijn 

 

een fijn team 

geld maakte mij niet zoveel uit 

iets wat je ook daadwerkelijk leuk vindt zodat je het langer vol blijft houden 

 

ik wens je heel erg veel succes en als er vragen zijn hoor ik het wel 

 

 

groetjess

Reageer