Vraag

werk

  • 10 September 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey ik moet voor school al gaan bedenken wat ik wil worden maar ik vind het wel lastig maar ik weet wel dat ik iets met kinderen wil doen en het liefst hun helpen als ze iets mee gemaakt hebben ofzo ivm met dat ik dit  jaar veel heb me gemaakt van dat ik erachter kwam dat ik bi ben tot een vriendin die zm wilde plegen en een paar jaar geleden zijn mijn ouders gescheiden en ik wil graag later kinderen helpen die dit soort dingen ook mee hebben gemaakt en het lastig vinden om er mee om te gaan enzo dus weten jullie misschien wat voor werk ik hiermee kan doen ? 
soryy voor de onduidelijkheid 


3 reacties

Hey,

Leuk dat je zo’n soort werk wilt doen! Je kan even een beroepen test doen,  raad ik zeker aan , en misschien mun je werken bij veilig thuis,  of als kinder psycholoog of begeleider in deze situaties etc.

Was niet onduidelijk hoor😉

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Badge

Zoals iemand al zei kan je allemaal beroepen proberen en je kan je school bijv vragen mis of ze willen helpen vragen wat voor beroepen daarvoor zijn en als je uiteindelijk nie kan kiezen vergelijk het dan je kan ook als je iets anders leuk vind kan je ook iets anders kiezen dan kinderen helpen en kinderen helpen als vrijwilligers werk doen of net zoals op deze site met kinderen chatten enzo hoop dat je iets aan me tips had succes <3

Groetjes-Maris :)

Heyy

Je kunt veel doen met kinderen, kinderpsycholoog, op de kinderafdeling in een ziekenhuis, kliniclown(idk hoe het geschreven is). Je kunt ook eens rondzoeken op internet, daar vind je vast ook wel iets!

Groetjs

Reageer