Vraag

Wat voor werk kan ik doen onder de 18?

  • 15 July 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hey iedereen, ik verdien zelf al een aardig bedrag per maand, maar wil wat meer verdienen. Weten jullie een goeie bijbaan voor wat bij te verdienen? Ik verdien nu 750 per maand (Is wel usd) en wil proberen de 1.000 per maand aan te tikken als ik 16 ben! Hebben jullie tips? Wat doen jullie als bijbaantje? Als je bijbaantje doet wat zijn jouw maand inkomsten dan ongeveer?


3 reacties

Reputatie 3
Badge

Hey, Voor je 18e verjaardag heb je nog best wel wat keuze. Ik ben nu 15 en heb 1.5 jaar nu een bij baantje bij de jumbo. Veel supermarkten nemen al mensen vanaf 14/15 aan, dus daar kan je zeker een keer naar kijken. Kwa salaris is het zeker niet het beste van het beste maar het is zeker wel helpend. Ik maak per maand ongeveer €80 voor 16 uurtjes werken. En als winkelmedewerker niks voor jouw is kan je altijd nog krantjes doen. Dit is wat ik weet. Ik hoop dat ik je hier mee kan helpen.

 

-Met Vriendelijke Groet

Reputatie 3
Badge

hey, nu ben ik wel heel benieuwd hoe jij 750 usd verdient, de meeste mensen halen dat in een jaar niet eens met een krantenwijkje! ik denk dat je het beste hierop kan uitbreiden als dat mogelijk is , de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van dat salaris als bijbaantje.

Reputatie 1
Badge

hey, nu ben ik wel heel benieuwd hoe jij 750 usd verdient, de meeste mensen halen dat in een jaar niet eens met een krantenwijkje! ik denk dat je het beste hierop kan uitbreiden als dat mogelijk is , de meeste mensen kunnen alleen maar dromen van dat salaris als bijbaantje.

Hey mijn andere account heb ik geen toegang meer tot dus sorry voor late reactie, ik verdien 350 USD met YouTube en TikTok en Twitter per maand en daarnaast heb ik nog 400 USD-inkomsten met inkopen doen via dhgate bijv. en voor meer verkopen

Reageer