Wat vinden jullie van Andrew Tate?

  • 2 May 2023
  • 42 reacties
  • 633 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Hoi allemaal, 
 

Ik heb een vraagje voor jullie. Wat vinden jullie allemaal van Andrew Tate. Hij is nu eindelijk ook weer uit de gevangenis!🎉 Ik vind hem persoonlijk een wijze man en ben het eens met bijna alles wat hij zegt. Het enige wat ik tegen hem heb is dat hij sigaren rookt. Daar ben ik zwaar op tegen. Wat vinden jullie?
 

Gr. Anoniem


42 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Is al een topic over:

 

Reputatie 1
Badge +3

O, ja dat zie ik nu ook. Maar dat was een maand geleden. Inmiddels is Tate ook uit de gevangenis. Dus vraag ik het nu opnieuw.

Reputatie 7
Badge +9

Een achterlijke vladiool

Reputatie 7
Badge +17

Hij is uit de gevangenis idd. Hij heeft nu huisarrest dacht ik.

Mijn mening over hem is het tegenovergestelde van die van jou. Ik ben het zowat met alles wat hij zegt en vindt oneens.

Reputatie 7
Badge +9

Hij is uit de gevangenis idd. Hij heeft nu huisarrest dacht ik.

klopt, ik heb het op een afstandje bij gehouden maar ik mis hem niet hoor😂

Mijn mening over hem is het tegenovergestelde van die van jou. Ik ben het zowat met alles wat hij zegt en vindt oneens.

Terecht, het is ook een heel onrechtvaardig rot mannetje. Hij kan niks verkeerd zeggen tegen zn fans maar owee als iemand zegt dat ze het niet eens met hem zijn dan is het gelijk van "oh your a feminist"

Weet je wel. Straight to the point.

Onzekere jongens worden snel onder indruk gesteld door andrew tate.

Reputatie 1
Badge +3

En waarom vinden jullie dat dan? 

Reputatie 1
Badge +3

Ik vind juist dat over het algemeen de onzekere en niet succesvolle jongens en meisjes tegen Andrew Tate zijn.

Reputatie 1
Badge +3

Ps: ik noem jullie nu niet onzeker of niet succesvol. Ik zeg over het algemeen.

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Ik vind m echt verschrikkelijk. De manier hoe hij over vrouwen praat kan echt niet! Hij doet alsof vrouwen zijn bezit zijn en DAT ZIJN WE NIET. Ik weet het, ieder z’n eigen mening enzo, mr hier gaat het toch een beetje om gezond verstand? Of ben ik nou gek? Ik snap gwn niet hoe mensen het met hem eens kunnen zijn. Welke uitspraak heb jij ooit gehoord van hem die daadwerkelijk goed is? Ik heb dan ook niet veel onderzoek nr m gedaan, want het was voor mij gelijk duidelijk dat er veel mis is met die man. 
 

Oh en mensen die tegen hem zijn, zijn niet niet succesvol en al helemaal niet onzeker, laat dat even duidelijk zijn. 
 

Dat is mijn mening, lekker duidelijk :)

 

-Yodema 

Reputatie 1
Badge +3

Andrew Tate heeft helemaal niks tegen vrouwen. Kijk maar even naar 1 van zijn quotes.

 

I absolutely and utterly love women. I have nothing against women. I believe women are the most precious things on the planet, they create life, and they should be protected.” “If someone touched my woman, I would stand up against 10 men and fight to protect her!” Andrew Tate


Ik neem aan dat iedereen hier engels kan en dus kan lezen dat hij alleen maar goede dingen zegt over vrouwen.

 

En daarnaast heeft hij zoveel goede dingen gezegd. Mannen hebben hun leven weer op het juiste spoor gekregen door naar hem te luister. Hij leert mannen dat ze een verantwoordelijkheid hebben en dat je nooit succesvol gaat worden als je alleen doet waar je zin in hebt.  Hier even een paar quotes als voorbeeld:

 

 

  1. I don’t need to be motivated because I’m a disciplined person. If I allocate X amount of time to do something, I’m going to do it.”
    -Andrew Tate
  2. “Every action you take is molding who you are as a person. Every time that you sleep in. Every time you are undisciplined, you are training yourself that it’s okay. A downward spiral towards mediocrity.”
    -Andrew Tate
  3. “Discipline is the key to success. Absolutely is. If you cannot force yourself to do something that you do not want to do, how are you ever gonna put yourself through the suffering required for greatness?”
    -Andrew Tate
  4. “Don’t even think about becoming a millionaire if you can’t even go to the gym 6 times a week.”
    -Andrew Tate
  5. “You’re going to have to work when you don’t feel like working. That’s how it’s going to have to be, or you’re never going to be anything.”
    -Andrew Tate
  6. “For 12 years I trained 5 hours per day, six days per week, and I was motivated to train probably 25% of the time. The rest of the time I went because I am disciplined.”
    -Andrew Tate
  7. “Sadness is a warning. You feel it for a reason. Your mind is telling you that you need to work harder.”
    -Andrew Tate
  8. “I don’t believe in motivation. I believe in discipline! I am a disciplined person!”
    -Andrew Tate
  9. “The temporary satisfaction of quitting is outweighed by the eternal suffering of being a nobody.”
    -Andrew Tate
  10. “People who train every day do not want to train every day. They are not motivated to train every day. They have something else, they are disciplined.”
    -Andrew Tate


Wil jij zeggen dat het niet goed is voor mensen om deze mindset te hebben?

 

Gr. Anoniem

 

Reputatie 6
Badge +4

Dit word een interessante discussie maar het begint een beetje op een reclamespot te lijken (regel8) .

Andrew Tate is uit de gevangenis gelaten en verblijft nu in huisarrest in een regeling met een rechtbank vanwege hoger beroep tegen zijn aanklacht.

Zolang er geen uitspraak is blijft hij uiteraard een verdachte (van o.a. mensenhandel en misbruik).

Zijn uitspraken zijn meningen en geen feiten. De kindertelefoon staat  niet achter meningen die mensen ongelijkwaardig bekijken (zie forumregel 3: Bedreiging, discriminatie en seksuele intimidatie zijn absoluut verboden.).

Bedankt dat jullie respectvol naar elkaar blijven.

 

 

Reputatie 1
Badge +3

Wat is hier een reclamespot aan als ik vragen mag? Ik geef mijn mening dat is geen reclame. 
 

Gr. Anoniem

Ik vind Andrew Tate niet meer interessant genoeg om over te praten.  Was hij mi al niet,  maar nu nog minder.  Hij vindt iets, anderen vinden hetzelfde of het tegenovergestelde.  Het is allemaal prima. Als je hem top vindt volg je zin advies op.  Ik vind hem flop dus ik scroll door als ik iets van hem lees of zie.

Reputatie 1
Badge +3

Wat vind je dan flop aan hem?

Reputatie 7
Badge +17

Ik vind juist dat over het algemeen de onzekere en niet succesvolle jongens en meisjes tegen Andrew Tate zijn.

Ik ben zo zeker van mezelf dat ik geen helden als Tate nodig heb.  Maar goed, als jij er wat aan hebt, dikke prima zou ik zo zeggen.

Ik vind het net als @Mimo  niet boeiend genoeg om er nog verder op in te gaan.

Onze wereldbeelden zijn ook bijna 100% verschillend. We gaan het toch nooit eens worden dus ik houd het maar op let’s agree to disagree.

Reputatie 7
Badge +9

Common W😂

Reputatie 1
Badge +3

Oké dan, agree to disagree

Reputatie 3
Badge +1

Andrew Tate stelt mijn visie niet voor. Is meer iemand die verdwaald is in zijn eigen fantastie. Hij is vast blijven hangen in het Oude Nabije Oosten. Ik vind hem persoonlijk een sexist en een superieur stelend persoon.

Reputatie 1
Badge +3

En waarom vind jij hem dan een sexist?

Reputatie 3
Badge +1

Heb jij al eens gekeken en geluisterd naar de manier waarop hij over vrouwen praat? Hij stelt zich superieur op.

Hij heeft in het verleden uitspraken gedaan zoals "Vrouwen zijn eigendom van de man" en "als je jezelf in een positie brengt om verkracht te worden, is dat deels je eigen verantwoordelijkheid"¹. Hij wordt ook verdacht van mensenhandel en verkrachting. 

Hij nam deel aan dd Britse versie van Big Brother in 2016, maar werd eruit gezet na een video waarin het leek alsof hij een vrouw sloeg met een riem. 

 

De vrouwenhatende uitspraken die een negatieve invloed hebben op jongere jongens en hun beeld van vrouwen. 

 

Ik hoop dat dit antwoord op uw vraag is. Laat het me weten als u nog meer vragen heeft.

Reputatie 2
Badge

Een narcist, hij vind alleen zichzelf en auto's leuk. Als je in de gevangenis belandt is het zoiezo geen goed teken.

Reputatie 1
Badge +3

Zoals ik hier al eerder heb gezegd praat Tate helemaal niet slecht over vrouwen. Ik zal wederom dezelfde quote hier neerzetten. 
 


I absolutely and utterly love women. I have nothing against women. I believe women are the most precious things on the planet, they create life, and they should be protected.” “If someone touched my woman, I would stand up against 10 men and fight to protect her!” Andrew Tate

 

Hij zegt inderdaad dat je zelf ook een verantwoordelijkheid heb om niet verkracht te worden. Als jij midden in de nacht in de stad gaat rondlopen in een broekje waarbij alleen je billen zijn bedekt ( soms niet een volledig) en in een topje zo kort dat echt alleen je tieten bedekt zijn. Dan kan je wel bedenken dat er een grotere kans is dat je dan word verkracht. Het is net zoals dat je midden in de nacht met 1000 euro cash in je hand en een horloge van 100.000 euro rond gaat lopen. Dan is er ook een behoorlijk grote kans dat je word bestolen. En als je dan naar de politie gaat om een aanklacht in te dienen, dan zullen ze je ook vragen van ja waarom deed je dat dan ook. Hij zegt niet dat het goed is ( ik trouwens ook absoluut niet) hij zegt alleen dat je wel gewoon je gezonde verstand miet gebruiken. 
 

Als laatste over dat Big Brother gedeelte. Die vrouw die Tate sloeg met een riem heeft nu al 2 keer gezegd dat hij dit deed omdat zij dat wilde. Zij vind dat dus leuk. 
 

Gr. Anoniem

 

 

 

Reputatie 2
Badge

Een kort rokje is geen uitnodiging. Je moet je dochter niet leren over wat ze wel of niet mag dragen, maar je zoon over dat hij zijn handjes thuis moet houden. 

Reputatie 3
Badge +1

Nouja, ik heb gezegd wat ik van hem vind. Ik vind het mijn tijd niet waard om over zo iemand te praten. Je doetaar waar je zelf in gelooft.

Reputatie 1
Badge +3

Helaas werkt dat dus niet zo. Mensen moeten zeker hun zoontje en dochtertje leren dat ze hun handjes thuis moeten houden. Maar mensen moeten dus helaas ook aan hun kinderen leren dat je niet midden in de nacht met zulke kleding naar buiten kan. Net zoals dat mensen hun kinderen leren dat ze niet midden in de nacht met veel cash geld of dure spullen naar buiten moeten gaan.

Reageer