Skip to main content

ik vind het te beschamend om mensen tegen te komen die ik ken, een paar zijn prima.. maar ik

wil niet een hele hangout tegen zien komen als ik werk. ik ben een heel anti sociaal persoon, maar wil wel geld teehee. 

Heyy,

Je zou kunnen kijken naar een bijbaantje in een ander dorp of in een andere stad in de buurt waar je zelf heen kan zodat je minder of geen mensen kent. En anders kan je misschien een kranten/folderwijk lopen dat kan je alleen doen en dat past misschien beter bij je. 

Hopelijk vind je een baantje die bij jou past!

Groetjess, ItsJustMe <3


Hoi hoi, ik ben het eens met @ItsJustMe . Er zijn vast baantjes te vinden ergens net buiten je buurt of wijk. Ik weet niet wat je leeftijd is maar afhankelijk daarvan wordt er steeds meer mogelijk. Je kunt bv eens je plaatsnaam+vacatures googlen, of in zo'n lokaal krantje kijken.  En dan kijk je of dat niet te dichtbij is of dat je er mensen tegen zou kunnen komen. Of misschien kun je bij een kwekerij of boer helpen.   Trouwens, voor een eerlijk en leuk bijbaantje hoeft niemand zich te schamen hoor 😉. Maar kijk dus vooral naar soort werk en adres. Succes en ik hoop dat je iets vindt! 

Groetjes liefs Tartan X 


Idd zoals @ItsJustMe zegt, gewoon werken in een ander dorpje dan

Groetjes mij Anoniemxv


Reageer