Vraag

Waar sparen jullie voor?

  • 18 November 2020
  • 15 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Wie spaart eigenlijk  voor iets? Ik spaar voor een abonnement voor Disneyland Parijs! 


15 reacties

Hey  OluchiBTS 

Ik ben heel erg fan van fietsen dus ik spaar voor een wielrenner. 

Groetjes JandeB. De 

ik spaar voor een pc

ik spaar voor een pc

casual ik heb er al een met 1660 super en ryzen 5 2600

sparen niks sparen ik heb genoeg geld want ik ben loop jongen

 Ik spaar nu nog voor niks, miss andere keer, ik weet nu niets :joy: .

ik spaar voor een pc

casual ik heb er al een met 1660 super en ryzen 5 2600

Lmao :joy:  Ik heb een pc van 2000 euro

Badge

Ik spaar voor een nintendo switch

Ik spaar voor een nieuwe telefoon denk. Want er zit een krak in het scherm van de telefoon die ik nu heb :(

Hey, ik spaar voor een viool + muzieklessen en voor de rest spaar ik gewoon voor later, niet echt specifieke dingen.
Groetjess

Hooi! ik ben niet echt zo iemand die ergens voor spaart, maar je zou kunnen zeggen dat ik spaar voor een Mini cooper ( zon schattig autootje) Een Iphone 11 en een abbonnement voor gel nagels

groetjusssssssssssss

Reputatie 1
Badge +3

Ik spaar voor een eigen game pc

 

Badge +3

ik spaar vooral voor de toekomst. Ik wil later veel gaan reizen. mijn doel is om aan het einde van 2021 700 euro op mn spaarrekening te hebben:upside_down:

k spaar voor pretpark trips die ik wil gaan maken. en om mn efteling abonnement te verlengen

ik spreek altijd met mezelf af dat ik  20% uit mag geven

en 80% spaar (van het geld dat ik verdien)

Badge

Hey  OluchiBTS 

Ik ben heel erg fan van fietsen dus ik spaar voor een wielrenner. 

Groetjes JandeB. De 

Me2 lekker bezig bro! 😎😎

Badge

Hooi! ik ben niet echt zo iemand die ergens voor spaart, maar je zou kunnen zeggen dat ik spaar voor een Mini cooper ( zon schattig autootje) Een Iphone 11 en een abbonnement voor gel nagels

groetjussssssssssss

mini Cooper is wel leuk maar die nieuwe zijn echt lelijk en die oude zijn wel leuk maar zijn allemaal best wel slecht.... In de autowereld zeggen ze altijd dat Engelse auto's rotzooi is🤷‍♂️heel eerlijk gezegd heb ik geen ervaringen met mini Coopers want ik ben zelf nog maar 14..... De enige betaalbare mini Coopers zijn naar mijn mening heeeeeeel lelijk en die oude zijn wel mooi maar dat is gwn gatenkaas..... 

 

Groetsjeess😉😘

 

Reageer