Hooi een vriendin van mij zei altijd dat ze weinig geld had en daarom nooit mee uit eten kon
maar toen zeiden ik en een vriendin dat wij wel betalen, omdat we haar graag er bij wouden hebben. Dit was dus 4 maanden geleden ofzo denk ik. En het ging ook maar om 12 euro (6 per persoon thssen mij en de vriendin). Maar nu was ik bij haar nadat ik haar twee week niet gezien had in de vakantie en gaf ze mij contant 20 euro om teruf te betalen
ze zij dat ze geld had verdiend via Snapchat en vroeg of ik ook mee wou doen want ik kon wel 1000 euro verdienen
ze zei dat ze opgehaald werd door een jongen en toen was er iets met haar bankpas gebeurd en rekening, en kreeg ze daarna van die jongen ma twee dagen 300 euro ofzo omdat hij geld kreeg van zijn vader maar dat niet op die jongens eigen rekening kon ofzo want dat mocht niet van de bank
die jongen is laatste jaars van onze school en hij zeo dat zijn opa ook nog geld wou sturen maar dat moest dan ook naar een andere rekening
weet iemand of ik dit moet doen want dan kan ik misschien ook 200 of 300 of misschien wel duizzend euro verdienen