Vraag

vragenlijst geld


Reputatie 1
Badge +2

Hoi

ik vraag me al een tijdje af hoeveel geld mijn leeftijd genoten hebben dus ik dacht laat ik het vragen want het is toch anoniem :)

ik ben zelf 14 jaar en ik heb €36 op mijn rekening en krijg maar €50 per maand zakgeld 

(soms minder want me ouders hebben geld problemen) 

jullie? 


12 reacties

Ik ben zelf 14 jaar en ik heb €36 op mijn rekening en krijg maar €50 per maand zakgeld

Doe alsjeblieft is even niet zo verwend… 14-jarigen krijgen gemiddeld €22 - €25 euro per maand. Bron

Moet je zelf veel van dat zakgeld betalen (kleding e.d.) of is het bovenop alles wat je ouders betalen en kan je het dus volledig vrij besteden?

Ik krijg €15 per maand. Mijn moeder zou er geen probleem mee hebben om dat te verhogen aangezien ik bijna 17 ben, maar ik vind dat zelf niet echt nodig. Ze betaalt immers al genoeg voor me en ik werk ook.

Ik ben 16 en ik heb 4600 euro op mn rekening, ik krijg 20 euro zakgeld in de maand en ik verdien 200-250 in de maand met school erbij, in de vakantie kan dit oplopen tot 500 euro

Ik ben 16 en ik heb 4600 euro op mn rekening

Wellicht wel zo handig om even wat over te boeken op een spaarrekening, voordat je geskimt of beroofd wordt. Neem aan dat je geen 4600 direct nodig hebt toch? :)

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb momenteel 160 euro op mn rekening staan. Ik krijg 50 euro kleedgeld per maand. Voor dit geld moet ik m'n eigen kleding, skincare en haircare kopen en ook nog cadeautjes als er iemand jarig is ofzo.

Ik krijg ook 3 euro spaargeld per week maar meestal als ik in een maand kleedgeld over heb doe ik dat gewoon bij m's spaargeld lol.

Ik werk niet dus al m'n geld komt van mn ouders. Ik ben 14

geld is iets dat je niet bespreekt buiten huis.

geld is iets dat je niet bespreekt buiten huis.

Dat is een waarde van jou. Als anderen dat wel willen bespreken kan dat toch gewoon? Het wordt jou niet opgedragen om jouw informatie te delen…

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben zelf 14 jaar en ik heb €36 op mijn rekening en krijg maar €50 per maand zakgeld

Doe alsjeblieft is even niet zo verwend… 14-jarigen krijgen gemiddeld €22 - €25 euro per maand. Bron

Moet je zelf veel van dat zakgeld betalen (kleding e.d.) of is het bovenop alles wat je ouders betalen en kan je het dus volledig vrij besteden?

Ik krijg €15 per maand. Mijn moeder zou er geen probleem mee hebben om dat te verhogen aangezien ik bijna 17 ben, maar ik vind dat zelf niet echt nodig. Ze betaalt immers al genoeg voor me en ik werk ook.

Ik moet met dat geld alles betalen dus zeg maar kleding, soms eten en telefoon abonnement en vandaag heb ik nog nieuwe schoolspullen gehaald  dus dat is er ook nog van af. Ik doe ook soms met dat geld boodschappen 

Ik moet met dat geld alles betalen dus zeg maar kleding, soms eten en telefoon abonnement en vandaag heb ik nog nieuwe schoolspullen gehaald  dus dat is er ook nog van af. Ik doe ook soms met dat geld boodschappen 

Ah oké, dan klopt het wel een beetje. Houd je dan ook nog wat voor jezelf over?

Tja ik heb altijd geweten dat ik heel veel geld krijg van men ouders dus ja hier even wat ik krijg: ik krijg 35 euro per week dus ong 135 euro per maand en dan krijg ik ook nog iedere maand eens 50 euro op men spaarrekening gestort. Bovendien volg ik ook leercontract waarbij ik ook iedere maand 500 euro verdien. 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy,

beetje laat, maar beter laat dan nooit :)

Er staat nu 390 euro op mijn rekening. Ik krijg 10 euro per maand cash zakgeld en verdien 120 euro per maand met mijn bijbaantje...

Badge

Ik die 8,50 Op mn rekening heb staan en 15 euro zakgeld krijg per maand . Ben 13 en werk moet maar ik krijg eig alles van me moeder 

Reputatie 1
Badge

Ik ben ook 14 en ik krijg 95€ per maand dit is enorm veel voor iemand voor mijn leeftijd en mijn familie is ook totaal niet rijk ik krijg zoveel geld omdat ik ten eerste gescheiden ouders heb en krijg apart van hun zakgeld van mijn moeder 4€ per week en van mijn vader 25€per maand daar bovenop komt ook nog mijn kleedgeld dat is 50€ in de maand ik moet van dit geld mijn kleding apparatuur en items voor mijn sport (waterpolo) dus bvb: badpak 60€, kleding stuk 10€ en dan moet ik nog sparen voor een telefoon PlayStation extra.

Reageer