Vraag

Vragen over kleedgeld

  • 28 December 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben er weer!! Al mijn vriendinnen hebben kleedgeld, en ik wil dat ook heel graag. Ik durf het alleen niet zo goed te vragen aan mijn ouders.. Heeft iemand tips? En hoeveel kleedgeld krijgen jullie? xx


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Mijn mama zei gewoon 'jij krijgt vanaf nu kleedgeld en daar moet je al je kleren mee kopen' en dat moet dus en ik krijg €50 per maand (kweenie of da veel is of nie) ik heb eig nie echt tips behalve het gewoon te vragen

Reputatie 5
Badge +2

Vanwege de financiële situatie krijg ik zelf geen maandelijks kleedgeld. Ik heb dus gevraagd dat als er een keer wat geld  is voor kleding, of ik daar dan zelf mee naar de stad kan gaan om wat kleding te kopen. Mijn moeder vond dat een prima idee, maar het is nog niet van start gegaan. (Wordt ook wat moeilijk in de lockdown)…

 

Om het te vragen, tja… Gewoon vragen het is niet echt een probleem ofzo?

Reputatie 3
Badge +1

Heyy, 

Kleedgeld is heel normaal (dus dat is zeker niet raar om te vragen :) 

Ik snap natuurlijk wel dat het moeilijk is om er over te beginnen, maar als je in een gesprek zit met je ouders (bijvoorbeeld over school of vrienden) dan is het misschien een juist moment om er over te beginnen. 

Ik krijg zelf per kwartaal kleedgeld. Als ik echt iets nodig heb of te kort kom betaal ik het zelf of betalen m'n ouders mee. 

Reageer