Vraag

Vomar Vragen

  • 16 August 2019
  • 2 reacties
  • 750 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik schaam me hier een beetje voor omdat ik al iets meer dan een jaar bij de Vomar werk. Maar toch heb ik nog wat vragen die ik niet perse durf te stellen aan de leidinggevenden:
  1. Tijdens een pauze, moet je dan altijd uitklokken? Of alleen als je iets in de winkel koopt, of helemaal niet, etc.
  2. Hoe staat Vomar wat betreft piercings? Ik wil namelijk graag een wenkbrauw piercing maar weet niet of dat samengaat.
  3. Is het voor Vomar oké om je ziek te melden als je je bijvoorbeeld mentaal niet goed voelt?
  4. Wat kan ik ertegen doen dat, ondanks dat ik nog geen 16 ben, sommige toch graag willen dat ik de kartonpers ga gebruiken?
Alvast heel erg bedankt c: ook als je er maar 1 kan antwoorden zou dat heel fijn zijn!

CartoonTrash

2 reacties

Hey,

Ik heb geen idee hoe supermarkten daar tegenover staan. In theorie zou je gewoon een piercing mogen dragen, maar helaas is er soms nieuws over mensen die zichzelf zijn (tatoo's hebben, geen rok willen dragen) toch ontslagen worden, maar dat gebeurt wel zelden. Doordat die gevallen op het nieuws komen, lijkt het alsof het vaak gebeurt.

Ik weet alleen niet specifiek wat wel en niet mag bij de Vomar. Misschien vind je op de website van Vomar wel een klantenservice, waar je mee kunt praten. Als je dat niet durft, kunnen anderen het hier misschien doen. Ik wellicht.

Zijn er geen regels die je kunt opvragen die gelden voor medewerkers en medewerksters?

Groetjes,

Geen_Naam

ahh ik werk zelf ook bij vomar de kartonpers mag je gwn gebruiken al ben je 16 ja je mag piercingen in en ja al voel je metnaal kut dan mag je je ziek melden

Reageer