Vraag

Voetfotos verkopen vanwege geldverslaving

  • 4 March 2024
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Heeyy,

 

Ik heb een verslaving aan geld ik wil alleen maar meer en ik dacht hoe kan ik snel aan meer geld komen en een vriendin zei voetfotos verkopen heeft iemand tips of hoe moet ik beginnen

 

Groetjesss Babs


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou het gewoon echt niet doen. Je voeten blijven altijd op het internet. Maar ja, dat ben ik. Als je het toch echt wil doen moet je zelf maar weten

Badge

Hey Babs, ik heb zelf ook een (grote) verslaving aan geld, maar ga nooit jezelf verkopen voor geld onder de leeftijd grens van 18. Het is niet slim en het kan je je hele leven achtervolgen… Als je later een goede baan vind en ze vinden die voetfotos, dan weet ik niet wat ze daar van zouden vinden. En jezelf voor geld verkopen online of offline is sowiso niet slim en je raakt je zelf respect langzaam kwijt, zelf respect is belangrijker dan een paar tientjes of hondertjes. 

Ik zou gewoon kijken of je iets kan vinden wat meeste andere mensen nog niet doen wat niet "18+” is, om geld bij te verdienen. Ik geloof in je, je gaat er echt wel komen, maar ga niet jezelf "verkopen” online alsjeblieft. 

Groetjes M.

Reputatie 7
Badge +7

Wat je ook kan doen inplaats van voet foto's verkopen is een baantje nemen bij een winkel als bv vakkenvuller en je langzaam hoger op werken

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer