tips voor waar je kunt werken2

  • 24 March 2021
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

zoek je nog een idee waar je kunt werken? hier dan een paar tips.

schrijver of schrijfster: als schrijver of schrijfster schrijf je boeken. je kunt kiezen wat voor soort boek je schrijft maar ook voor welken leeftijd het is. je kunt als schrijver veel soorten prijzen winnen.

tekenaar of tekenares: als tekenaar of tekenares teken je allerlijn dingen zoals een paard.

de spellenmarker: als spellenmaker maak je spellen voor in de winkel. je krijgt er wel weinig geld voor maar het is wel een leuken beroep.

kassaman of vrouw: als kassaman of vrouw werk je in de supermarkt. het is dan bladerrijk dat je aardig bent voor de klanten.


5 reacties

Ik heb het idee dat je nu vooral bezig bent badges te behalen en daarom maar onzin topics aanmaakt haha:joy: , klopt dat? want je topics zijn kort en onspecifiek:sweat_smile:  geen haat hoor, alleen een observatie

Reputatie 3
Badge +3

Dit is het vervolg van: wat wil jij worden. die topic kun je lezen voor meer tips. klik daarvoor op deze link: Wat wil jij worden? | Kindertelefoon Community

Reputatie 3
Badge +3

ja dat klopt. ik kan echt niet wachten totdat ik een nieuwen badge krijg. hierdoor krijg ik meer zelfvertrouwen om door te gaan.

Hallo Kyra stoer :)

Je hoeft niet te reageren om badges te behalen. (Ik heb vroeger, 1 jaar geleden ook wat topics aangemaakt daarvoor xD). Het forum is er om mensen te helpen en niet om badges te behalen. Badges zijn puur ter waardering voor helpvolle input. En met meer topics maken krijg je niet heel veel badges. Je kunt beter op andere topics reageren om mensen te helpen, want die hebben er meer aan. 

Topics zoals dit helpt niet echt. De meeste mensen weten wel wat ze willen worden, en zo niet, dat hoeft nog niet. Ik weet bijvoorbeeld dat ik later meteoroloog wil worden, en daarvoor heb ik niet zulke topics nodig. 

Er zijn echt mensen die je hulp kunnen gebruiken op topics. Ik vond je topic over Corona wel een mooi topic (ondanks dat je natuurlijk niks kan doen aan corona, de wappies, en me moeder die dood kan gaan aan corona) maar alsnog een prachtig topic was dat. Omdat je denkt aan andere mensen, en die mensen er mogelijk mee helpt.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 3
Badge +3

dank je wel @TheMightySlayer voor het regeren voor mijn Topic over corona.

Reageer