Te weinig geld

  • 6 October 2023
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn gezin is nooit echt rijk geweest, maar nu is het echt wel extreem. We hebben bijna geen geld meer over voor gewone dingen te kopen. Jammer genoeg kan ik zelf niet echt veel geld maken. Alleen mijn vader werkt sinds mijn moeder thuis moet blijven om voor onze hond te zorgen. 

Ik wil al lang een zanger worden maar 1, ik ben niet oud genoeg en 2, duurt veel te lang voordat ik echt veel zou beginnen verdienen.

Heeft iemand advies please?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Misschien kan je een bijbaantje nemen als je echt graag mee wilt helpen?

Kan iemand op de hond passen? Misschien woont er iemand in de buurt die graag voor de hond wilt zorgen terwijl iedereen weg is.

Als het echt extreem wordt kan je ook naar de voedselbank.

Veel succes!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 3
Badge +1

Dat is wel lastig! Wij hebben dat ook een tijdje gehad…. Ik ben toen gaan oppassen om een beetje bij te dragen maar meer kan je zelf miss niet echt doen… Dus misschien dat dat een optie is? En ik zou idd rondkijken of iemand af en toe op de hond kan passen

Reputatie 5
Badge +1

Zanger worden kan zeker als mogelijk worden beschouwd! Met soundtrap kan je je muziek laten horen met wat zang, en ook een paar instrumenten kunnen worden aangesloten op dit programma. Als je liedje/podcast klaar is, kan je het in spotify importeren, dat is ook gewoon inbegrepen in soundtrap. Het fijne is dat het een website is, en dat je het niet moet downloaden ofzo. Handig om via de pc te werken. Ik zou zeker naar je muziek luisteren! :D

 

Groetjes, @Scarred_Owl 

Reageer