Vraag

te jong om te werken

  • 2 April 2023
  • 6 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hallo allemaal ,

Ik heb nogal dure dingen op m’n wishlist staan , en ik ben nog 12 dus dat is nog te jong om te werken! Maar toch wil graag aan geld komen. Ik krijg geen zakgeld en geld voor klusjes dat mag ik niet. Hebben jullie tips ?


6 reacties

Hey,

Je bent binnen 1 jaar 13, dan kan je veel makkelijker werk vinden. 12 jarige kunnen ook werk vinden is alleen iets lastiger. Een heitje voor een karweitje bij andere mensen, mag dat ook niet? Je kan ook weddenschappen afleggen met vrienden en familie (verdient ook goed, maar zorg dat je altijd gelijk hebt.).

Hoop dat je er wat aan hebt!
Succes!

Reputatie 4
Badge +2

Hey , ik kan het wel proberen. Ik doe regelmatig klusjes voor mijn buurvrouw alleen ze heeft niet zo veel geld kan moeilijk haar huur betalen . Maar een weddenschap vind ik een goede !

Badge

Je kan ook een eigen bedrijf starten kijk op kvk.nl voor tips en regels Let wel op dat het 50 euro kost 

Bij ons in de buurt verkoopt er iemand eieren aan de deur, dat is een jongen van 12 dus misschien hebben ze zoiets ook wel bij jou in de buurt? Of lege flessen verzamelen en inleveren. Kranten of folders rondbrengen mag je volgens mij ook wel doen...

Badge +1

Ik vind met vrienden heel vaak geld in winkelwagentjes. Probeer dat eens!

Reputatie 7
Badge +5

Misschien bij mensen hun auto’s poetsen of bij een bedrijf auto’s poetsen of gras maaien, misschien heeft iemand in je familie of vrienden iemand waar je wat kunt doen bij een bedrijf

Reageer