Vraag

Spijkerbroek kapot, wat nu?

  • 6 January 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb in de Herfstvakantie, rond de 2 en een halve maand geleden bij America Today een spijkerbroek gekocht. Die is vandaag heel plots uitgescheurd. Ik heb geen gekke dingen gedaan, hij is nergens achter blijven haken, ik heb hem niet super vaak aangedaan en dus vind ik het raar dat hij ineens is uitgescheurd. Dan is de kwaliteit van de broek waarschijnlijk toch veel minder goed dan eerder gedacht. 

Mijn vraag is of ik hierom  contact moet hebben met de klantenservice of dat ik gewoon pech heb, en zit er eigenlijk garantie op spijkerbroeken?

En verder, weet iemand waar je redelijk goedkope broeken kan kopen die wel een goede kwaliteit  hebben?

 

Groetjes Sillie78❤


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, heb je de betaalbewijzen nog?  bankbewijs en factuur ? Dan zou je kunnen proberen met een foto  van de broek en natuurlijk de schade erbij de klantenservice te mailen ( of eerst bellen of gewoon beide doen) en dan aangeven dat je het wel erg snel vind dat bij normaal gebruik de stof het al begaf. En dat je mag verwachten dat zo'n broek voor iemand van je leeftijd wel een tijdje langer mee zou gaan.  Wie weet ! Nooit geschoten…...;)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +14

hoi @sillie78 ,

wat een pech en ik denk dat @Julian12  gelijk heeft. Volgens mij mag je verwachten dat alles wat je in een winkel kan kopen voldoet aan wat je normaal gesproken mag verwachten van het product.

Een spijkerbroek zou eigenlijk welgewoon een seizoen mee moeten gaan en met 2,5 maand kun je gewoon vragen of ze 'm omruilen voor een nieuwe of je geld terug.

Is het een naad die los is gescheurd of de hele stof? Als het een naad is, is die gewoon niet goed genaaid en als de stof gescheurd is en je niet duidelijk kan zien dat het lijkt of ie ergens achter is blijven haken zat er vast al gewoon een slechte/zwakke plek in de stof, dus in allebei die gevallen zouden ze 'm gewoon om moeten ruilen.

Oh ja, wel belangrijk dat je kunt aantonen wanneer je de broek gekocht hebt, dus eigenlijk gewoon naar @Julian12 luisteren haha

 

Succes en ik heb een heel goedkoop adresje voor eigenlijk allerlei kleding en dat is de kledingkast van mijn broers. Die zijn een paar jaar ouder en hebben nog veel goeie kleding die hen niet meer past….

Er zijn wel van die jeansshops waar ze leuke jeans verkopen die niet van dure merken zijn of sommige dumpshops of tweede hands ofzo. Verder weet ik het niet echt.

 

Gr. MickeyMouse

 

 

Reageer