Vraag

solliciteren bij de jumbo

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 139 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hii ik heb laatst gesolliciteerd bij de jumbo, ik heb al 2 sollicitatie gesprekken gehad, allebei met iemand anders en ze vroegen gewoon dingen over mijzelf en hoe ik klanten zou helpen. ik heb volgende week mijn 3e gesprek, gaat dit weer hetzelfde zijn? wat kan ik er van verwachten? en moest iemand anders hier ook zoveel gesprekken voordat ze je aannamen of niet?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Ken je iemand die bij de jumbo werkt? Zo ja, kan je het vast wel aan hen vragen, bijna niemand op dit forum werkt namelijk bij de jumbo, groetjez, 

-flopflop13 

bijna niemand op dit forum werkt namelijk bij de jumbo

Hoe weet jij dat nou weer.

Ik ben ervan overtuigd dat hier vast een paar jumbomedewerkers zijn. Ik hoop dat die hier hun ervaring komen delen.

Zelf vind ik het wel een beetje apart dat je 3 keer op sollicitatie moet komen. Meestal laten ze de beste kandidaten één keer komen (als er überhaupt meerdere sollicitanten zijn) en kiezen ze daaruit de beste optie.

Maar je kunt de volgende keer ook aangeven dat dit je derde keer is en vragen of dat wel klopt. Misschien gaat er iets fout in hun administratie ofzo.

bijna niemand op dit forum werkt namelijk bij de jumbo

Hoe weet jij dat nou weer.

Ik ben ervan overtuigd dat hier vast een paar jumbomedewerkers zijn. Ik hoop dat die hier hun ervaring komen delen.

Zelf vind ik het wel een beetje apart dat je 3 keer op sollicitatie moet komen. Meestal laten ze de beste kandidaten één keer komen (als er überhaupt meerdere sollicitanten zijn) en kiezen ze daaruit de beste optie.

Maar je kunt de volgende keer ook aangeven dat dit je derde keer is en vragen of dat wel klopt. Misschien gaat er iets fout in hun administratie ofzo.

nee er gaat niks fout want toen ze me belde zei ze we willen je uitnodigen voor een 3e gesprek🤷🏼‍♀️ ik vraag anders wel bij het gesprek waarom ze er zoveel willen :) 

Reageer