Vraag

sollicitatiegesprek appie

  • 9 August 2023
  • 5 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo beste makkers welkom bij dit topic, morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij de albert heijn, weet iemand hoe dat gaat, hoe lang het duurt en of het makkelijk is om er geacepteerd te worden.  eigenlijk mag je er pas werken als je 16 bent maar waarschijnlijk hebben ze een personeelstekort en willen ze wel een jochie van 14 hebben die bereid is om te werken voor een bedelaars salaris en is het slim om te vertellen dat ik autistisch ben, op hun website staat wel van we zijn heel divers en houden van iedereen gay pride en dat soort dingen maar dat zei mijn school ook maar alsnog werden de nerds in elkaar geslagen of gepest zoals ik terwijl de juffen niks deden dus……..


5 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hoi ik ben 16 en werk al langer dan 1,5 jaar bij de appie ik zou niet te veel stressen over het gesprek ik nam het een beetje te serieus vind ik bij mij werd er gevraagd waarom ik er wilde werken welke school ik zit wat ik later wil doen. En nog wat andere dingetjes waarschijnlijk moest je ook je ID meenemen en als je uitgenodigd bent voor en gesprek gaan ze neem ik aan niet zeggen dat je er toch niet mag werken. En als 14 jarige mag je der wel werken bij mij zij. Recentelijk ook contracten niet verlengd van mensen van mijn leeftijd omdat ze nog wat jongere wat meer gemotiveerde kinderen wilden die je natuurlijk minder hoeft te betalen. Het komt vast wel goed ik zou het leuk vinden als je later zou kunnen vertellen hoe het ging als je nog wat vragen hebt beantwoord ik die graag groetjes vleesstok.

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @IKWASVERBANNEN 

 

Een gesprek oo die leeftijd is echt niet sirieus, zoals vleesstok al zei: er word meer wat intresse getoont om je motivatie te polsen en te kijken wat voor kind je bent. Ik zou niet vergeten je bankpas mee te nemen omdat die wel eens word gebruikt als je je willen inschrijven ivm betalingen. Dat autisme zou ik niet persee opbrengen. Meer als ze ernaar vragen. Ik zou me vooral focusen op een leuk gesprek hebben en de beste kant van jezelf te showen. Veel succes 😃

Reputatie 1
Badge

hai @Vleesstok en @Mirage bedankt voor de tips ik ben aangenomen😁👍

Reputatie 4
Badge +4

Ging alles goed?

Reputatie 5
Badge +5

hai @Vleesstok en @Mirage bedankt voor de tips ik ben aangenomen😁👍

Gefeliciteerd man

Reageer