Vraag

Postbus aanvragen!

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

 

Ik heb dus een vraag, kan je als kind zelf een postbus aanvragen? (zonder je ouders erachter komen). Dat is dan zo'n plek waar je post kan laten bezorgen zodat het niet bij je huis geleverd wordt. Want ik heb dus een small busines bedrijf via Instagram, andere kleine bedrijfjes willen mij graag dingen opsturen, maar mijn ouders hebben dat liever niet, en mijn ouders willen ook geen postbus aanvragen. Dus weet iemand hoe ik dit kan doen zodat mijn ouders er niet achter komen(als dat mogelijk is)

Groetjes!


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Bij een vriend/vriendin, afhaalpunten… buren?

Hee BeYourself,

Het is wel mogelijk om zelf een postbus aan te vragen in Nederland. Je kunt bijvoorbeeld bij PostNL een (zakelijke) postbus aanvragen.

https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/postbus/

Nu kon ik alleen niet zo snel vinden vanaf welke leeftijd dat is en of je dan ook een geregistreerd bedrijfje moet hebben.

Je ouders geven aan dat je liever niet hebt dat je dit doet. Nu wil je het doen zonder weten van je ouders.  Is dat verstandig? Weet je ook waarom je ouders het liever niet willen? Wellicht is het mogelijk om hierover nog een keer met ze in gesprek te gaan en samen tot een compromis te komen, zodat je toch kunt doorzetten met je bedrijfje.

Groetjes,
Simply Me

Reageer