Vraag

Paypal geblokkeerd minderjarig


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben nu 16 en ik had toen ik 14 was een paypal aangemaakt om iets kleins te betalen, had ik toen geen problemen mee. Nu wilde ik online een boek kopen, en heb ik er weer 10 euro opgezet, maar daarna kon ik niet betalen want mn account is geblokkeerd. Ze willen een foto van mn paspoort, maar dat durf ik niet te geven want ik ben bang dat ik twee jaar terug had gelogen dat ik 18 was bij de gegevens, ik kan me niet meer herinneren of ik dat heb gedaan. Ik weet dat het niet per se heel veel geld is, maar ik ben er toch van in paniek geraakt, ik weet niet wat ik moet doen.


2 reacties

Heyo,

Het beste stuur je zoals er gevraagd wordt een foto van je id of paspoort. Je zou eronder kunnen zetten dat je toestemming hebt van je ouders om een PayPal account aan te maken. 

Als ze er iets van zeggen, dan kan je altijd nog je geld terugvragen. 

De volgende keer kun je beter het account zetten op de naam van 1 van je ouders of iemand die 18 jaar is. Als ze dan vragen om id kunnen je ouders die toesturen. En is er al helemaal geen probleem.

See ya!

Spookyzx. 

Zoals @Spookyzx al zei ja.

 Je moet wel opletten naar wie je het stuurt . Kan ook n oplichter zijn. Je weet maar nooit hoe ze tot iets in staat zijn. Let dus wel op. Met dat versturen. Doe dat alleen als je het 100 procent vertrouwelijk is.

Groetjes Gebruikerc 

Reageer