Vraag

oppassen

  • 31 August 2020
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

Badge

Ik zou graag willen oppassen maar ben nu 12 is dit een goeie leeftijd of nie want veel van m’n vriendinnen doen het al?


4 reacties

Hoi

Dit is een beetje jong vind ik.

Persoonlijk zou ik een beetje ongerust zijn omdat mijn kinderen babysit worden door iemand van 12. Met alle respect maar ik vind dat een beetje te jong. Als je zelfstandig bent kan je het proberen maar probeer het als je iets ouder bent.

 

Maar tOch wens ik je succes🍀

Badge

Dankjewel :relaxed:

Badge

Hoii! Ik ben zelf 13 en ik pas op op een kind van 7! Officieel mag je op je 12e nog geen geld verdienen voor werken (op je 13e ook niet vgm) voordat ik op ging passen, kende ik het kind (en ouders)  al. Dat maakt het wel iets anders denk ik! Het kind woont ook bij mij in de buurt. 

 

Of 12 een goede leeftijd is ligt eraan. Je moet goede verantwoordelijkheid kunnen nemen, en niet snel opgeven als het kind niet luistert o.i.d. 

 

Suc6! ♡︎

Badge

Hoi,

Ik denk dat je op jouw leeftijd zeker wel kan oppassen. Je bent wel nog best jong en ik denk dat het daarom moeilijker is om oppas werk te vinden. Meestal willen mensen iets oudere mensen als oppas. Ik denk dat je misschien meer kans maakt als je bij je eigen familie vraagt of iemand een oppas zoekt (als iemand in je familie natuurlijk een klein kindje heeft natuurlijk). 

 

Groetjes, Zerg

Reageer