Vraag

Onterecht op afwezig gezet op werk

  • 20 March 2020
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik werk intussen al een half jaar bij dezelfde supermarkt, en op zich heb ik het er wel goed. Maar ik kom er nu achter dat ik meerdere keren op “afwezig” sta. Ik heb de bedrijfsleider erover geappt, maar deze draait om de vraag heen. 

Wat kan ik hieraan doen en kan dit invloed hebben op het loon wat ik ontvang? (Ik heb een 0 uren contract wat inhoudt dat als ik niet werk, ik geen geld krijg).

Hieronder een foto om te illustreren wat ik bedoel:

 


4 reacties

Heyy, wat irritant! Hoe bedoel je met ‘de bedrijfsleider draait om de vraag heen’ ? Wil hij er niks aan doen?  Je kan het er met je ouders over hebben en misschien kunnen zij het er met de bedrijfsleider over hebben. Het zou kunnen dat hij dan wel luisterd. 

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de mensen van de supermarkt niet altijd even aardig vind tegen werknemers. Ik ken iemand die zich had afgemeld omdat ze op vakantie ging, maar toen gingen ze ook heel erg boos doen. Als ze echt niet aardig zijn zou je een ander baantje kunnen zoeken maar dat gaat natuurlijk wel ver dus ik zou het eerst proberen op te lossen. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Liefs, Naira193 :heart:

Heyy

Volgens mij, als hij je op afwezig zet , krijg je idd niks voor de uren die je werkt. Wat zou ik doen? Hou zelf je uren bij! Reken op het eind van de maand uit hoeveel je verdient hebt en vergelijk het met wat je krijgt. Als dit niet klopt moet je er toch echt wel eens over praten hoor.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes

Kaas123