mijn geloof botst met mijn bedrijf

  • 14 September 2018
  • 34 reacties
  • 657 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

negeren gaat moeilijk en is zo onbeleefd, als ik hun gelijk geef dan zeg ik dus nee tegen mijn geloof, en daarnaast willen ze dat ik dan mee ga naar de kerk
Kun je het dan niet gewoon negeren? Of hun gelijk geven? Misschien dat ze dan ophouden? Anders weer ik het helaas ook niet.
dat heb ik al gedaan, maar dan gaan ze discusseren.
kijk ik kan vrij makkelijk praten waarom ik hierin geloof maar dan ben ik straks de schuldige en over het algemeen heb je nooit een "winnaar" in deze discussies aangezien het een gedachte van iemand is
En dan van ik respecteer jullie geloof, maar ik geloof in wat anders dus je hoeft me niet te overtuigen?
Lastig. Kan je misschien zelf naar de manager gaan en het dan nog een keer vertellen. Of misschien tegen de mensen vertellen dat je geen zin hebt in dat geloof van hun?
dat heb ik dus al gedaan maar die zegt dat het wel meevalt
Oh oké. Dat is dan duidelijk. Je kan misschien vragen aan je begeleider of hij/zij met jouw een gesprek wilt voeren met de manager daar. En dat je dan kan uitleggen waaraan jij je irriteert?
het gaat bijna over hetzelfde, alleen christenen doen bepaalde dingen anders of niet.
wij geloven bijv dat na de dood er gewoon niks is, terwijl christenen denken dat je naar de hemel gaat.
wij hebben van de bijbel mee gekregen om het goede nieuws te prediken(een wereld zonder problemen), terwijl de christenen dit niet hebben
Misschien een hele domme vraag hoor,

Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen Christelijke en een Jehova geloof? Het lijkt mij allebei te gaan over dezelfde God? Of klopt dat dan niet?

Gr:Faster

Reageer