Vraag

meiden jaloers maken en ik mag niks van mijn moedee

  • 18 August 2021
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi het nieuwe jaar komt eraan en ik ga naar groep 8! (Jaartje blijven zitten). Ik heb 2 vervelende meiden in me klas. De eerste (J) die is snel jaloers en aapt alles na en vind zichzelf helemaal groot. En de 2de (T) die is snel jaloers, wil helemaal groot zijn, wil een bh maar ze heeft nog niks, en ja ze doet een beetje sletterig en ze wil mij de hele tijd jaloers maken . En heeft over alles iets te zeggen. Ik vind hun allebij heel irritant! Ze zijn ook nog eens besties met z'n 2en. Maar ja ze kijken dus heel erg vaak naar mij omdat mijn kledingstijl echt van een 9/10 jarige is.  Maar mijn stijl is deze vakantie echt enorm veranderd.. naar broeken met gaten, en croptops. Ik wil ze graag jaloers maken!! En ik vind het natuurlijk zelf ook veel mooier!! Ik ga bijna shoppen in Nijmegen met me bestie. Maar ik heb een paar probleempjes. De eerste is: ik heb 50 euro in m'n spaar pot, (van m'n overleden oma gekregen) maar ja ik wil die kleding super graag, maar ik vind het een beetje zonde ofz van mijn eigen geld. Dan heb ik het 2de probleem: mijn moeder vind broeken met gaten en croptops/naveltruitjes heel ordinair.. maar ik voel me er super mooi in. Dus ik krijg nevernooit geld van haar om kleding te kopen. En als ik het koop van mijn eigen geld, durf ik het niet te laten zien sws, en ja dat mag ik dan nooit aantrekken natuurlijk. Kan iemand helpen wil het super graag. !!  

Tekst aangepast door Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit. 


1 reactie

Doe wat je wilt, maar mensen jaloers proberen te maken is niet heel handig.

Reageer