Vraag

Luiers kopen

  • 11 January 2024
  • 2 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik vraag mij eigenlijk af waar kopen jullie je luiers? Apotheek, drogist, supermarkt of ergens anders? Mijn ouders bestellen ze voor mij bij een online drogisterij. We bestellen ze ongeveer elke maand ik kan bijna een maand met een pak luiers (24st.) doen.


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik krijg ze niet vergoed van de ziektekosten verzekering. Dat schijnt met de verzekering allemaal nogal lastig te zijn wanneer je ze enkel voor bedplassen hebt. Ik heb op dit moment verschillende ‘bronnen’ voor mijn luiers. Maar meestal bestellen we bij een grote online apotheek in Duitsland, daar zijn ze goedkoper en hebben ze ook verschillende modellen met meer of minder capaciteit en zelfs met leuke prints erop 😅

Meestal bestellen we 3 pakken in totaal, dan sparen we verzend kosten door enkel een keer de verzend kosten te betalen. In sommige verpakkingen zitten 10 tot zelfs 24 stuks, in de verpakking van de Tena Ultima met zo’n bestelling kan ik dan meestal weer drie maanden vooruit, de onaangebroken pakken landen op zolder, en de open verpakkingen heb ik in een een doos op mijn kamer.

De losse luiers liggen netjes zoals mijn gewone ondergoed op stapeltjes verstopt achter een deurtje in de kast. waar heb jij het pak eigenlijk staan en ben je ook wel eens bang dat mensen het zien wanneer ze op je kamer zijn?

Groetjes!

Reputatie 4
Badge +1

Ik krijg ze ook niet vergoed via de verzekering omdat het idd om bedplassen gaat. De luiers met leuke prints heb ik ook wel een paar keer gekocht (ABU luiers) jammer dat ze best duur zijn... Ik heb een kast met twee deurtjes naast elkaar en drie deurtjes boven elkaar. Het kastje linksonder daar zitten mijn luiers in gewoon in de verpakking en eigenlijk kijkt er niemand in dat kastje en ik open de kast ook eigenlijk nooit als ik met vrienden op mijn kamer zit. Vanmiddag moet ik trouwens weer bestellen en dan worden ze waarschijnlijk maandag bezorgd. We laten ze meestal op een PostNL-punt bezorgen omdat mijn ouders vanwege werk eigenlijk nooit thuis zijn. Het is best makkelijk want het PostNL punt is niet ver van huis dus soms kan ik het ophalen als ik uit school kom.

 

Reageer