Skip to main content

Loon goed genoeg?

• April 24, 2025
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy!!

Ik ben 15, bijna 16 en ik loop stage en werk bij het zelfde bedrijf. Voor stage krijg ik per maand 50 euro, maar dat is eig gratis geld wat ik hoef geen vergoeding daarvooor te krijgen. Alleen als ik werk, krijg ik het minimum van 4,22 per uur. Dit was eerst zelfs 4,10. Nu ben ik daar dus best vaak, maar niet altijd. het is in de logistiell en ik doe redelijk  zwaar werk en moet dingen tiillen die zelfs een volwassene niet mag tillen. Ik moet nu al veel dingen regelen en andere werknemers inwerken, en ook zijn er zelf mensen vrij op de dagen dat iik er ben ‘want zij is er ja”. Aan het einde van de dag ben ik echt kapot, en nuu denk iik dus van is wat ik vverdien wel goed tegenover mijn werk? Ik vind een beetje dat iik gebruikt wordt zegmaar, maar ik wil er ook niks vvan zeggen eig want voor de toekomst zit er bij dat bedrijf wel potentie voor mij, maar het werk wat ik nu doe wil ik later niet maar ik doe het wel nu. 

Als ik er een hele vakantie werk heb ik wel wat zakcentjes, maar 4,22 p uur voor 8 uur op een dag is wel weinig vind ik. 

Hebben jullie dit ook? Wat moet ik doen? Is het eerlijk?

Thanksies