Skip to main content
Vraag

kranten bezorgen

  • 15 July 2023
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

heeft iemand ervaring met bezorgdekrant.nl en/of krantenbezorgen.nl. zijn ze goed en welke is beter? ik wil graag gaan bezorgen

4 reacties

Heyy het is het zelfde bedrijf ligt er alleen aan waar je een krantenwijk wil doen ik werk er zelf ook en ben heel tevreden 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @daanisdesource en ook @Lvg34,

 

het viel me wel op dat de bonus bij die ene geloof ik (zo uit mijn hoofd) 1000 euro kon zijn en dan in 6 maanden uitbetaald werd en bij die andere er alleen over een extra bonus van 100 euro per maand in bepaalde tijdvakken werd gesproken...zoiets.

Ik had het afgelopen weekend even opgezocht, maar toen crashte mijn laptop en was ik alles kwijt en ik was dit topic eigenlijk al een beetje vergeten, dus weet jij @Lvg34  meer over die bonussen of moet @daanisdesource  zelf nog eens kijken hoe het zit.

 

Is de verdere betaling per uur of gaat het om de hoeveelheid kranten hoe ze uitbetalen wel hetzelfde bij allebei?

Nou ja, dat is waar ik aan dacht toen ik zag dat er op dit topic gereageerd was.

Ik had al zo'n  gevoel dat het wel eens hetzelfde bedrijf kon zijn die zich dan op verschillende doelgroepen richt met verschillende sites.

Iig veel succes en ik hoop dat het leuk is om te doen en wat extra's oplevert.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

@MickeyMouse ik werk zelf via bezorgdekrant.nl de €1000 bonus wordt in delen gestort na de eerste 2 maanden krijg je €200 na 4 maanden krijg je €300 en na 6 maanden krijg je €500

 

Als je begint krijg je een gesprek met de depothouder 

Je krijgt een Wijk in jou buurt en ook de prijs die de wijk oplevert de prijs verschilt ivm hoe de wijk is

je wordt per maand uitbetaald 

 

De 2 sites zijn van de zelfde kranten maar de een heet mediahuis (daar werk ik) de ander weet ik niet zo goed maar ligt eraan waar in Nederland je woont als je op de verkeerde site zit stuurt de site je door naar de goede site

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lvg34,

 

bedankt  voor je snelle en uitgebreide reactie

oh, dus ze werken sws niet in hetzelfde gebied en sturen je door als je in de 'verkeerde’ regio woont naar die andere 😄

ook wel logisch dat ze per wijk een bedrag betalen en niet voor het aantal kranten want als je flats hebt en er overal zo 10 of 20 kwijt kan is het veel minder werk dan dat je in een buitengebied (zoals bij ons)  soms een kilometer moet fietsen naar het volgende huis.

Die bonus is dus vooral bedoeld om te zorgen dat je daar langer blijft werken, want de eerste 2 maanden krijg je 100 per maand extra, daarna 150 per maand extra en die laatste maanden (van de 6) zelfs 250 per maand extra en dan moet je stoppen en je opnieuw aanmelden hahaha, maar dat zal wel niet kunnen, denk ik.

Na die 6 maanden heb je alleen dat basisbedrag wat je voor je wijk krijgt zeker en verder geen extraatjes.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer