Beantwoord
kleedgeld / zakgeld
hey,
ik wil graag kleedgeld maar dat mag niet van mijn ouders.. hebben jullie kleedgeld zo ja,
*hoe heb je dat aan je ouders gevraagd ?
*hoe oud ben je en hoeveel krijg je en zakgeld daar ook bij?
weten jullie misschien goeie argumenten??
ik wil graag kleedgeld maar dat mag niet van mijn ouders.. hebben jullie kleedgeld zo ja,
*hoe heb je dat aan je ouders gevraagd ?
*hoe oud ben je en hoeveel krijg je en zakgeld daar ook bij?
weten jullie misschien goeie argumenten??
Beste antwoord door Anonymous
Hoi
Je zou kunnen zeggen dat je op een leeftijd gekomen bent waarop je graag je eigen kleding uitzoekt. Je kan een afspraak maken met je ouders dat je de kassabonnetjes van je kleding goed bijhoudt, zodat je toont dat je bewust met je geld omgaat. Verder zou je in je vriendenkring kunnen rondvragen of zij al kleedgeld hebben. Vaak zijn ouders sneller geneigd toe te geven als ze horen dat je leeftijdsgenoten ook kleedgeld krijgen.
Als je graag extra geld hebt, zou je, als je hier tijd voor hebt, een bijbaantje kunnen zoeken.
Groetjes
Kenshin
Bekijk origineelJe zou kunnen zeggen dat je op een leeftijd gekomen bent waarop je graag je eigen kleding uitzoekt. Je kan een afspraak maken met je ouders dat je de kassabonnetjes van je kleding goed bijhoudt, zodat je toont dat je bewust met je geld omgaat. Verder zou je in je vriendenkring kunnen rondvragen of zij al kleedgeld hebben. Vaak zijn ouders sneller geneigd toe te geven als ze horen dat je leeftijdsgenoten ook kleedgeld krijgen.
Als je graag extra geld hebt, zou je, als je hier tijd voor hebt, een bijbaantje kunnen zoeken.
Groetjes
Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.