Skip to main content
Vraag

kleedgeld hoe vragen

• 15 januari 2025
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties

Hoi allemaal,

Ik wil al een tijdje kleedgeld alleen weet ik niet hoe ik het moet vragen dus kunnen jullie mij helpen?

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+3

"Hey [hoe je jouw ouders/verzorgers aanspreekt],

Ik um, wil wel graag kleedgeld. Mag dat? Ik wil namelijk mijn eigen kleding uitkiezen (of andere reden)"

Liefs 

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2399 reacties
  • 15 januari 2025

Hey, je kunt eens Googlen wat voor jouw leeftijd een redelijk bedrag is en dan uitleggen aan ze dat jij dat ook wel wilt, en er goed mee om zult gaan. Je kunt er ook bij zeggen dat anderen dat ook krijgen en jij daardoor motivatie hebt om dat ook te willen. Misschien kun je ook voorbeelden geven wat je zou willen kopen en wat dat kost. Als dat redelijk klinkt en niet te duur dan is dat al een mooi argument erbij. Succes! Liefs Tover xxx

stitch1234
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 193 reacties
  • 15 januari 2025

ik heb er zelf gene behoefte aan maar als je het wilt kun je het gewoon aan je ouders vragen je ouders hebben als het goed is het ook een keer moeten vragen! succes!!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen