Vraag

kleding probleem

  • 1 June 2020
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 15 jaar en ik heb een probleem

mijn ouders zijn gescheiden en ik was het meeste altijd bij mijn moeder zij kocht ook altijd kleding voor mij als ik iets wilde en ik kreeg ook wekelijks een bedrag om zelf uit te geven ik had wel vaak ruzie met haar en nu ben ik bij mijn vader en gaat mijn moeder regelen dat ik hier altijd moet wonen nu ik dus niet met mijn moeder praat geeft zij mij ook geen geld en kleding meer en mijn vader wil me dut niet geven terwijl ik dit echt nodig heb!! Elke keer sta ik voor de kast en heb ik helemaal niks om aan te doen. Het word nu zomer en ik heb alleen maar lange broeken en truien in mijn kast het heeft me zo beinvloed dat ik ook niet meer afspreek met vriendinnen omdat ik gwn niks heb om aan te doen . Mijn vraag is nu wat moet ik doen? Ik kan ook niet gaan werken want je moet overal minimaal 16 zijn behalve bij de supermarkt maar daar verdien je zo weinig dat ik er geen kleding ban kan kopen.


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

ummm ok ja heb je geen oude zomer kleding? zo ja ga dan dat gebruiken, er zijn vast zoveel leuke kleren in je kledingkast! en als je echt iets nieuws wil vraag dan je vriendinnen of ze oude kleding aan willen geven in ruil voor jouw oude kleding.

je moet blij zijn met wat je hebt, sommige mensen hebben niets. 

Reputatie 1
Badge

het beste is misschien om gewoon aan je vader te vragen of je wat kleding mag, dan niet al te duur. als hij nee zegt, vraag je waarom. veel succes!

Idd wat sara zegt!

 Mijn vraag is nu wat moet ik doen? Ik kan ook niet gaan werken want je moet overal minimaal 16 zijn behalve bij de supermarkt maar daar verdien je zo weinig dat ik er geen kleding ban kan kopen.

Dat is zeker niet waar, mijn broer en zus zijn allebei vakkenvullers 15 en 17 jaar oud, en ze verdienen minstens 100 euro per maand, nu nog veel meer door de quarantaine. Van 100 euro kan je echt hele mooie kleren kopen hoor! 

joejoe

Reageer