Vraag

kaartjes kopen

  • 15 August 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Ik heb dus een probleempje. ik ben zelf 13 jaar en ik m'n drie andere vrienden willen naar de Efteling gaan. We willen al best wel lang maar niemand neemt het initiatief om het te regelen. Dus vandaag deed ik het ik heb aan m'n moeder gevraagd of zij ons wilt brengen en ik heb 4 tickets gekocht. Die tickets zijn duur 44 per stuk ik heb ze allemaal betaald en bij elkaar is het dan 176 euro. Mijn vrienden zeiden allemaal stuur ff een tikkie maar ik zei dat ik het wel wou betalen. Ze vonden het allemaal heel leuk en waren blij dat ik dat wou doen. Ik vertelde dat aan m'n moeder en ze zei dat het belachelijke is dat ik op 13 jarige leeftijd dit soort bedragen moet betalen. Ze vind dat ik gewoon dat tikkie had moeten aan nemen. En nu ik er over na denk heb ik spijt dat ik dat niet heb gedaan. M'n vraag is wat moet ik nu doen ik? Ik zou het best stom vinden om het nu nog te vragen. 

 

 


2 reacties

achteraf tikkies vragen lijkt op zich aardig naaiend, maar bij dit soort bedragen is het eigenlijk wel vanzelfsprekend dat niet één iemand alles betaald. Dat weten je vrienden ook en daarom boden ze ook aan om te betalen, ze gaan echt niet achteraf zeggen dat ze het toch niet willen doen of raar vinden. Dus stuur gwn wat tikkies en maak je geen zorgen.

Succes!!!!!!!

Badge

je kan gewoon aan geven dat je er nu spijt van heb t en hun het geld terug vragen al is het een beetje vervelend maar als je het goed uitlegt dan komt het wel goed

veel suc6 

Reageer