Vraag

ik kan geen baantje bedenken

  • 18 October 2021
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

al mijn vrienden gaan aan het werk, en ik zou ook wel willen beginnen met werken voor wat extra zakgeld. probleempje: ik weet niet wie een 15-jarige met paars haar en piercings aan wil nemen en ik weet ook niet zo goed wat voor baantje ik dan zou moeten kiezen ivm mijn autisme. heeft iemand suggesties voor baantjes die niet te druk zijn waar je gekeurd haar mag hebben??

 


1 reactie

Hmmm, lastig hoor. Zelf heb ik nooit een bijbaantje gehad, altijd afgewezen. Waarom weet ik niet, ik ben deze perfect jongen van het VWO. Maar niet interessant voor bedrijven denk ik.

Nou dan zelf maar proberen, nu ik denk een half jaar later verdien ik net zo veel in een week als mijn vrienden in een maand. Misschien heb jij ook nog een verborgen talent die je kan inzetten in het bedrijfsleven. Goed met kinderen? Waarom niet, probeer is op te passen (nextdoor kan je wel wat vinden). Kan je tekenen? Of een andere creatieve talent, probeer is iets op Fiverr te verkopen. 

Maar wil je toch graag een bijbaantje? Kijk dan in de omgeving voor bedrijven waar je evt bij kan helpen, achter de schermen. Los van alle chaos wat voorin gebeurt.

Reageer