Vraag

honden uitlaten voor geld?

  • 20 February 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hallo forum gebruikers, ik ben een meisje van 14 jaar. (Bijna 15)

ik heb altijd al een hond gewild maar mijn ouders willen dat niet, ze hebben altijd wel voor de grap gezegd dat ik dan de honden van andere mensen wel kon uitlaten (zo had ik dan toch soort van een hond). 

Nu ben ik 14 en ik heb geen bijbaantje, ik heb de aankomende tijd veel geld nodig voor wat dingen en ik wil gewoon lekker bijverdienen. Dus ik zat te denken om honden uit te laten voor geld. Maar kan ik dat wel doen als 14 jarige?? En hoe vind ik mensen die mij willen betalen als ik hun hond uitlaat?? 

Heeft iemand miss tips?? Of iemand anders die dit ook doet??

-ROBI- 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

volgens mij kan dat gewoon hoor, ik weet het eigenlijk wel zeker want een vriendin van me (ook 14) doet dat ook en ze verdient er best mee. 

je kan een poster maken met je leeftijd, telefoon nummer, en wat je wil doen en of je ervaring hebt en dat soort shit en die dan ophangen in de buurt. misschien belt er wel iemand op.

ken je iemand met een hond? dan kan je het ook persoonlijk vragen. 

misschien kan je ook wel vrijwilligers werk doen in het asiel maar ik weet niet hoe oud je daarvoor moet zijn en je krijgt er ook niet voor betaald..

veel sc6! ik hoop dat het lukt

liefssss F

Reputatie 7
Badge +7

Natuurlijk kan je dit gewoon doen. Waarom niet? Het enige wat je kán tegen houden is datse niet hoeven/willen 

Reageer