Skip to main content
Vraag

Hoe kom ik aan geld voor reiskosten naar school

  • 12 June 2024
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Hoi ik ben… 

ik zit met een vraag, ik zou niet het aankomende maar het schooljaar daarna heel graag naar een topsport school willen in ( plaatsnaam verwijderd vanwege anonimiteit ) . Ik moet dat lang reizen alleen dat heb ik er zeker voor over. Ik woon ver weg en dus zijn mijn reiskosten 350 pm. Mijn moeder werkt niet door verschillende dingen (pijnklachten door auto-ongeluk en meer) daarom kunnen mijn ouders dit niet voor mij betalen. Is er een manier hoe ik wel naar die school zou kunnen?

 

er is trouwens voor de rest wel genoeg geld hoor🫶🏻

mij hoop voor antwoord!!!

xxxx

Heyy!

Ik moest aan dit filmpje denken 🙃

https://youtu.be/kctZreWhHNw?feature=shared

Die jongen heeft hetzelfde probleem!

 

 

 


Bij de bank geld lenen, veel werken en het terugbetalen 

Groetjes mij @Anoniemxv 


350pm is wel erg veel idd. Dat wordt toch iets van een bijbaantje denk ik.


Heyyy bedankt voor jullie antwoorden, ik geef al training. Maar ik ben pas 13 dus waar zou ik kunnen werken? Want alles kan pas vanaf 14. Ik heb helaas ook niemand om op te passen.🫶🏻


Als je 13 of 14 bent mag je klusjes doen en lichte werkzaamheden. Je mag ook folders bezorgen. Misschien is dat wat? Nadeel is wel dat het niet veel verdiend. En die 350euro komt ook gewoon elke maand terug natuurlijk.

Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden


Heyyy bedankt voor jullie antwoorden, ik geef al training. Maar ik ben pas 13 dus waar zou ik kunnen werken? Want alles kan pas vanaf 14. Ik heb helaas ook niemand om op te passen.🫶🏻

Bij de winkel in de buurt? Of klusjes doen bij bekenden/vrienden/familie voor geld 

Groetjes mij @Anoniemxv 


Reageer