Hallo,
Mijn bijnaam is BOY1907 en ik ben bijna 14 . Ik ben opzoek naar een manier om geld te verdienen. Maar eerst wil ik een aantal dingen vertellen die ik sowieso niet ga doen
- Klusjes, want je krijgt er weinig betaald en neemt veel tijd in
- Oppassen, want ik ben niet zo goed met kinderen en -
- Geen krantenwijk of werken bij een boer, want dit neemt veel tijd in en ik denk niet dat mijn ouders dat zomaar toelaten
Dat laatste komt niet doordat mijn ouders streng zijn, maar ze vinden dat ik niet mijn tijd moet besteden met werken terwijl ik al zakgeld krijg, maar dit mag ik niet zomaar uitgeven. Ook willen ze niet zomaar geld uitlenen, alleen als ik er een goede reden voor heb. Bovendien vinden ze dat ik die tijd kan gebruiken om te eren bv, dus graag geen dingen die fysieke (kracht) nodig hebben.
Ik weet dat dit a door veel dinge een streep trekt, maar ik heb gehoord dat mensen online geld maken door allerlei dingen. Zelf ben ik begonnen met verkopen op Fiverr, maar dat werkt niet want bijna niemand reageerde op mij dingen die ik aanbied. Ook ben ik begonnen met dingen verkopen op Insta, maar ook hierbij heeft niemand gereageerd.
Kan iemand mij A.U.B helpen?
M.V.G. BOY1907