Vraag

hoe kan ik dit doen?

  • 14 March 2022
  • 9 reacties
  • 144 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heyy hoii! Ik ben een meisje van 12 jaar en ik wil graag even wat met jullie bespreken. Het gaat over geld. Ik vind geld zelf heel erg leuk en fijn om te hebben maar ik heb echt veel te weinig ik kan zelf ook geen goede manier vinden om dit op te lossen.. oppassen mag ik nog niet en ik ben voor een baantje te jong.  Een YouTuber is een voorbeeld voor mij en zij heeft 800k abbonees en ze maakt vaak weekvlogs ze verdiend per 1000 views €1 ze heeft vaak miljoenen views op sommige video's dus dan verdiend ze zoon 1000 euro. En ze is nog maar 13 jaar!! Ik zou zoiets ook erg graag willen maar ik mag geen vlog beginnen en de kans dat ik bekend is is echt piepklein. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen? Ik heb al online vragenlijsten geprobeerd maar dat duurt echt veel te lang... Ik hoop dat jullie tips hebben xx!


9 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hey.

die kans is inderdaad heel klein. Het is beter om een bijbaantje te nemen.

en als je toch kan, gaming channels en beauty vlogs doen het heel goed.

 

volg je passie.

maar ja, “we can’t all be the next dreamwastaken”

Reputatie 7
Badge +17

Hoi klusjes thuis ? Of bij familie? Taarten bakken of dergelijke dingen. 1000 euro verdien je er niet mee maar misschien toch een leuk centje om iets te kunnen kopen. 

http://www.geldenik.nl/faq/25

Groetjes liefs Julian X

Hey ja klusjes thuis doe ik ook en honden  uitlaten van buren . En mensen helpen met afval wegbrngen kan ook. Zulke dingen

Sanny xxxx

Reputatie 3
Badge

Heyy! Misschien klusjes doen idd…

doe eens gek en loop naar de buurman en zeg gewoon ‘ik doe heitje voor karweitje waarmee kan ik u helpen’ je vraagt per klusje bijv 1 euro. Als je dat dan hebt verdiend dan vraag je je ouders of ze het geld op (je pinpas weet niet of je die al hebt) zetten. Dit maakt het een stuk makkelijker

 

succes en shop ze xx

Hey, ik ben het eens met de mensen boven mij en wil nog ff toevoegen dat je op rommelmarkten meestal ook wel wat kan verdienen als je nog oude spullen hebt. Dan moet er natuurlijk wel een rommelmarkt zijn maar die komen op de meeste plekken wel in het voorjaar volgens mij. 
En nog een idee is iets als armbandjes maken en dat verkopen, maar ik weet niet of je daar goed mee verdient.

succes j8j8

Reputatie 3
Badge

Ik heb nog een ideetje misschien… misschien kun je ipv de rommelmarkt naast een druk fietspad gaan zitten en iets verkopen… naar mijn idee zijn er weinig rommelmarkten meer…

 

good luck!

Ik heb nog een ideetje misschien… misschien kun je ipv de rommelmarkt naast een druk fietspad gaan zitten en iets verkopen… naar mijn idee zijn er weinig rommelmarkten meer…

Volgens mij mag dat niet zomaar in Nederland :(

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb nog een ideetje misschien… misschien kun je ipv de rommelmarkt naast een druk fietspad gaan zitten en iets verkopen… naar mijn idee zijn er weinig rommelmarkten meer…

Volgens mij mag dat niet zomaar in Nederland :(

Hoi, nee klopt maar bij sommige winkelcentra en dorpscentra mag het nog wel :) misschien is het te vinden op de site van je gemeente. En vanuit je tuin denk ik bijv mag het ook ( weet niet zeker)

Groetjes liefs Julian X

Als dat met die rommelmarkt/kleedje te moeilijk wordt heb ik nog wel een ander idee voor je. Als je nou een beetje creatief bent en je hebt een ouder die je een beetje wil helpen kan je misschien een eigen bedrijfje beginnen. 
Of als je kleine nichtjes/neefjes hebt kan je daar op passen als je verantwoordelijk genoeg bent.

Reageer