Vraag

geld verdienen als 13 jarige

  • 23 April 2023
  • 6 reacties
  • 146 Bekeken

Badge

Dag allemaal, ik wil zo graag de iPhone 14 pro kopen met bijhorende accessoires (hoesje, ...) hij kost in totaal dan 1500€ en heb tot nu toe nog maar 200€ weten jullie mss een goede tip zodat ik snel geld kan bijverdienen;) 


6 reacties

Je zou misschien folders kunnen rond brengen, of klusjes doen thuis en in de buurt. Ik weet ook iemand die eieren verkoopt en die is ook pas 13. Hopelijk heb je het bedrag snel bij elkaar.  

Reputatie 7
Badge +15

oppassen, bijbaantje bij een supermarkt, klusjes voor je ouders doen en hopen dat ze je ervoor betalen… of kijken of je hem voor een rapport, verjaardag, of zo iets dergelijks kan krijgen ;) 

 

Mij_Niet_Gezien

Hey,

Wij hebben bij ons thuis de 50 cent regel. Voor elk scheldwoord moeten mijn ouders ons 50 cent betalen, maar ook andersom. Ik en mijn broers schelden nooit, mijn ouders wel. Nu hebben we nog 27,50 tegoed van hun (alle drie apart). Verder deden ik en mijn broertje altijd de statiegeld flessen weggooien. In de zomer deden we voor 5 cent allemaal klusjes zoals afwasssen, autowassen en stofzuigen. Je kan ook op straat en in de bossen naar statiegeld flessen zoeken. En een bijbaantje zoeken zoals hierboven al gezegd is.

 

Succes!

Idk wat jij snel vind maar ik neem aan dat je in de 1e of de 2e zit en het mss erg druk hebt op school, ik ben ook 13 en ik ga aankomende zomervakantie werken als bijbaantje fruit plukken, het ligt eraan in welke provincie je woont en waar in de buurt hoeveel plekken er zijn waar dat kan maar dit kan wel prima verdienen alleen in 1 vakantie is denk ik niet genoeg voor je iPhone 

Reputatie 6
Badge +5

Oppassen, folderwijk of zwart werken. Dat zijn zo'n beetje je opties.

Oh en over ander advies: Koop gewoon niet zo’n pauper dure telefoon, het is het niet waard. Je kan ook gewoon een iets goedkopere van een ander merk kopen en dan heb je aan 200 euro bijna al wel genoeg. 

Ok doei.

Als 13 jarige kan je nog niet zo snel aan het werk in den supermarkt of als bezorger. De enige opties zijn dan folders of enkele andere dingen. Dus ja snel verdienen ziet er nog niet zo snel in. 

Reageer