Skip to main content
Vraag

geld verdienen

  • 17 June 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo, ik ben 15 jaar en heb momenteel best veel geld voor mijn leeftijd. Ik heb gewoon een bijbaantje niks bijzonders 200 euro in de maand. Maar daarnaast heb ik ook nog een handel in producten. Daar verdien ik heel goed mee ongv 3000 euro per maand soms ook meer. Contant of bank meeste contant. Ik zoek eigenlijk iets van een budgetcoach of tips hoe ik het beste met deze bedragen om kan gaan. Want 20 k op je 15e in 1 jaar is niet helemaal goed. Ik wil wel gewoon normaal blijven dus heeft iemamd tips? En kent iemamd een budgetcoach ofzoiets

ik weet zelf niks over een budgetcoach, wat je wel kan doen is bijv ergens voor sparen en dat als doen leggen om te kopen, ik zou niet al je geld na dat harde werk aan allemaal troep uitgeven. (nog een vraag voor jou want hoe verdien je 3000 per maand? dropshippen ofz vertel a.u.b)

 

succes nog :)


Hallo, ik ben 15 jaar en heb momenteel best veel geld voor mijn leeftijd. Ik heb gewoon een bijbaantje niks bijzonders 200 euro in de maand. Maar daarnaast heb ik ook nog een handel in producten. Daar verdien ik heel goed mee ongv 3000 euro per maand soms ook meer. Contant of bank meeste contant. Ik zoek eigenlijk iets van een budgetcoach of tips hoe ik het beste met deze bedragen om kan gaan. Want 20 k op je 15e in 1 jaar is niet helemaal goed. Ik wil wel gewoon normaal blijven dus heeft iemamd tips? En kent iemamd een budgetcoach ofzoiets

Een andere manier om geld te verdienen is door online enquêtes in te vullen of deel te nemen aan marktonderzoek. Veel bedrijven betalen voor je mening over hun producten en diensten. Dit kan een flexibele manier zijn om wat extra geld te verdienen in je vrije tijd. Zorg er wel voor dat je je aanmeldt bij betrouwbare bedrijven om te voorkomen dat je je tijd verspilt aan scams.


Hallo, ik ben 15 jaar en heb momenteel best veel geld voor mijn leeftijd. Ik heb gewoon een bijbaantje niks bijzonders 200 euro in de maand. Maar daarnaast heb ik ook nog een handel in producten. Daar verdien ik heel goed mee ongv 3000 euro per maand soms ook meer. Contant of bank meeste contant. Ik zoek eigenlijk iets van een budgetcoach of tips hoe ik het beste met deze bedragen om kan gaan. Want 20 k op je 15e in 1 jaar is niet helemaal goed. Ik wil wel gewoon normaal blijven dus heeft iemamd tips? En kent iemamd een budgetcoach ofzoiets

Hai,

Mag ik vragen wat je handelt? 🙂 K wil later namelijk ook richting entrepreneurship gaan en ben benieuwd naar mogelijkheden.


Reageer