Geld verdienen

  • 23 April 2017
  • 8 reacties
  • 888 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Weet iemand een manier om geld te verdienen zonder een baan?

Wat lijkt jou de leukste baan?


8 reacties

Snuffie dat is onmogelijk. Denk na!
De lijst had wat langer mogen zijn , maarja.

Wat dacht je van beleggen.
dingen via mrktplaats verkopen kan
Hoi,

Ik vind dit best een rare vraag. Ik denk dat je onder de 18 bent dat je dit vraagt. Hoe dan ook, je kunt inderdaad beleggen zoals MensPersoon zei, maar aangezien je (waarschijnlijk) geen 18 bent, moet je hier toestemming om vragen. En beleggen kan heel riskant zijn als je geen ervaring hebt over hoe het werkt. Cursussen zijn ook heel duur.

Kortom, nee. Je kunt niet echt werkeloos zijn en geld verdienen.

Wat je veel geld kan opbrengen is werk. Voor iets werken lijkt me leuker dan niet werken en verdienen. Daarom zeg ik altijd "Keep grinding, and lay your eyes on the prize"

Ik hoop dat dit je hielp

-Robin
Je zou iemands hond uit kunnen laten of bij de buren vragen om een klusje te doen

Je zou je kamer op kunnen ruimen en spullen die je niet meer wilt verkopen? Je kan ook op een rommelmarkt gaan staan. 

Hopelijk heb je hier wat aan! Naira193

Reputatie 1
Badge

 je kunt inderdaad beleggen zoals MensPersoon zei, maar aangezien je (waarschijnlijk) geen 18 bent, moet je hier toestemming om vragen. En beleggen kan heel riskant zijn als je geen ervaring hebt over hoe het werkt. Cursussen zijn ook heel duur.
\
-Robin

Dit is niet waar je moet er gewoon tijd vor hebben en je hoeft echt niet gelijk 500 euro te beleggen cursussen zijn vaak niet goed en dan leiden ze je vaak oook nar hun bedrijf van koop dit aandeel want het is super goed aandeel terweil het gewoonnn hun bedrijf is en ook niet geweldig is verder dit is een goede site om te  helpen  en dit hier op kan je alle statistieken van een aandeel vinden of het bijvoorbeeld langzaam daald of hard stijgt verder moet je goed op het nieuws letten als je bijvoorbeel hoort dat de topman van shell een bonus krijgt van 200 miljoen dan weet je dat de aandelen gaan dalen maar kondigen ze aan dat ze olie duurder gaan maken stijgen ze maarja je moet zelf weten het kost wel veel tijd en je moet geduld hebben 

Reputatie 3
Badge +1

je kan op united warobe kleding verkopen

Reageer