Skip to main content

Hoi ik heb een vraagje ben 13 en geef tussen de 40 a 50 euro uit per jaar aan snacks ijsjes en met vrienden in de stad chillen en ik ga proberen om het met 20 in een jaar

Is dit normaal en hoeveel geven jullie hieraan uit?

Hey! Als je het wilt minderen kan je misschien jezelf  ‘verplichten’ om elke keer als je iets ‘ongezonds’ hebt gekocht ook iets gezonds te kopen, zoals kersen of druiven, sinaasappels, appels of mandarijntjes.  En dat het dan samen niet meer mag kosten dan het badrag wat jij uit kan geven.   En als het dan samen meer kost dan je bedrag, dan kies je voor de gezonde snack. Die zijn trouwens net zo lekker ! :)  Misschien lukt dat !

Liefs Tover xxx


Goed idee @Tover01! En als je online bankiert kan je ook aanzetten dat je een melding krijgt dat je over je gekozen limiet heen bent

Groetjes mij @Anoniemxv 

#verwijder de check


Hoi wat een goed idee @Tover01  en ik was ook van plan om 20 euro op te nemen zodat ik goed kan zien hoeveel ik nog over heb.

Bedankt voor de tips 👍


Hoi ff n update moet wel snel zijn door mn schermtijd maarja.

Ik heb een beetje gespaard en heb nu ongeveer 200 euro gespaard had eerst wel al 150 en ik koop nog steeds wel eten maar wel minder.


Fijn toch


Dat geef ik in een avondje in de kroeg uit


Dat geef ik in een avondje in de kroeg uit

Gozer wtf 😂


mischien kan je die geld meer van maken. dat noem je investeren. voorbeeld wat ik zelf doen ik koop dingen op amazon van 20 dan resale ik op marktplaats enz voor 40/50 dan verdient je al 30 euro makkelijks. Ik verdien per maand 580. ja ligt ook aan hoeveel mensen het koopt. maar ik wil geld besparen voor het aandelen. Als deze plan lukt zou ik binnenkort 10 k verdienen in dit jaar.  aandelen is risco maar ik heb 1 jaar voor geleerd dus mijn ervaring is hoog en voordat ik begin ging ik demo trade dat is gw met nep geld aandelen. IK weet sws dat ik winst ga maken omdat ik kan de grafiek lezen. maar het mag eigenlijk als je niet 18 ben maar je ouders kan gw die account voor je openen.


mischien kan je die geld meer van maken. dat noem je investeren. voorbeeld wat ik zelf doen ik koop dingen op amazon van 20 dan resale ik op marktplaats enz voor 40/50 dan verdient je al 30 euro makkelijks. Ik verdien per maand 580. ja ligt ook aan hoeveel mensen het koopt. maar ik wil geld besparen voor het aandelen. Als deze plan lukt zou ik binnenkort 10 k verdienen in dit jaar.  aandelen is risco maar ik heb 1 jaar voor geleerd dus mijn ervaring is hoog en voordat ik begin ging ik demo trade dat is gw met nep geld aandelen. IK weet sws dat ik winst ga maken omdat ik kan de grafiek lezen. maar het mag eigenlijk als je niet 18 ben maar je ouders kan gw die account voor je openen.

Dankjewel voor de tip @Gokus  en ik zal t is proberen en heb ing dus kan gwn dingen bestellen ik ga wel ff vragen of het mag van mn ouders.


Reageer