Vraag

geld geven aan pleeg mama

  • 29 July 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi ,

Ik en mijn zusje wonen sinds kort ergens anders. Dit ivm overlijden van  onze moeder .

Ik ben 15 jaar en wil " pleegmama" geld geven omdat ze voor ons zorgt . Maar dit wil ze niet . Terwijl ze het ons zo naar onze zin probeert te maken  mogen ( bijna ) alles . Mag soms uitkiezen wat ik eten wil etc etc .

Hoe kan ik haar op andere manier verrassen ?

Als ik geld van mijn rekening af haal en aan pleegmama wil geven zeg ze dat ik dat terug moet storten op mijn rekening om te sparen .

Wil zo graag iets voor haar terug doen maar wat ???


3 reacties

Heyy


Je pleegmama verzorgt jullie met heel veel liefde en het is fijn dat je je zo prettig voelt bij je pleegmama en ik vind het heel lief van je dat je haar een verassing wilt geven!

 

Je zou haar een kleinigheidje kunnen geven zoals een doosje met lekkere chocolaatjes, een mooie bos bloemen of een cadeaubon voor een bepaalde winkel. Je hoeft niet per see iets groots of duurs te geven, ook kleine en goedkopere dingen kunnen een mooi gebaar geven en dat zal ze vast heel erg lief van je vinden🙂

 

Groetjes van mij!

Badge

hoi,

je zou haar een mooiebos bloemen kunnen geven het hoeft niet perse duur te zijn want het gaat om het gebaar 

Reputatie 5
Badge +5

Je brengt me op een idee . 

Ik ben heel anders dan mijn jongste zusje.

Die heb sinds ze daar woont voor 1050. € aan schade veroorzaakt .

Kat 🐱 weg laten lopen en mobiel in water laten vallen .

 

Reageer